    From: Solar <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparacik na szyję lub do kieszeni
    Date: Thu, 10 Sep 2009 19:35:50 +0200

    J.F. pisze:

    > No wlasnie - do cykania w ruchu w jedna reka, czy jednak sie
    > zatrzymac, wyjac malenstwo z kieszonki, uzywac obu rak ?

    Do obu rąk mam Minoltę A200 w plecaku. Ale są takiej jazdy, gdy jadę
    maksymalnie odciążony, brak czasu na zatrzymanie, ale na sięgnięcie do
    kieszeni podczas podjazdu albo pchania roweru czas by się znalazł.

    Kurcze, obecnie ani zmyślnej małpki, ani porządnej hybrydy... :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
    dr House