  • 11. Data: 2009-09-10 17:48:52
    Temat: Re: Aparacik na szyję lub do kieszeni
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Wrz, 18:51, Solar <s...@o...pl> wrote:

    > Masz jeszcze jakieś równie błyskotliwe porady w temacie posta?

    Tak...
    http://www.computerbild.de/artikel/avf-Test-Digitalf
    otografie-Die-besten-Leichtgewicht-Digitalkameras-30
    35370.html

    StaM

  • 12. Data: 2009-09-10 18:30:32
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Olympus Tough 8000 - nic sie nie wysuwa, da sie obsluzyc jedna reka,
    > wytrzyma i upadek :)

    Co Wy z tą odpornością? :)
    Nie musi być odporny, musi być tani. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,

  • 13. Data: 2009-09-10 18:41:56
    Od: Solar <s...@o...pl>

    StaM pisze:

    > Tak...
    > http://www.computerbild.de/artikel/avf-Test-Digitalf
    otografie-Die-besten-Leichtgewicht-Digitalkameras-30
    35370.html

    O, dzięki.
    Ten "niewysuwny" DSC-T70 wygląda OK na pierwszy rzut oka. 500,- też jest
    jeszcze do przełknięcia. Tyle,, że opinie ma kiepskie. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."

  • 14. Data: 2009-09-10 20:48:16
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Solar wrote:

    > Co Wy z tą odpornością? :)
    > Nie musi być odporny, musi być tani. :)

    Nie daj sie skusic na te pancerniki, nawet gdyby byly po 300zl.
    Jakosc zdjec zbliza sie powoli do lepszych telefonow ;P
    Problem mozesz rozwiazc kupujac za grosze uzywanego Canona np tego
    http://allegro.pl/item734007755_canon_a560_7_1_mp_4x
    _zoom_f_vat_gwarancja.html
    Moze nie jest hipermaluchem ale jakosc zdjec bedzie nieporownywalnie
    lepsza. No i zasilenie z paluszkow a nie dedykowanych akku.

  • 15. Data: 2009-09-10 22:02:44
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Może Canon A1000 IS? Kupiłem takiego, właśnie z przeznaczeniem, by był
    niedrogi i mały, by zawsze go mieć przy sobie. Dodatkowo chciałem by aparat
    był na baterie/akumulatory AA (dlatego Ixusy odpadły, nie tylko z powodu
    ceny) ze względu na łatwość zaopatrzenia się w awaryjne źródło zasilania.
    Trochę na niego narzekałem, bo nie ma do niego CHDK, funkcji panoramy i
    pełnego manuala :-( Ale fotki robi przyzwoite (kręci też niezgorsze filmiki)
    i jest mały. Kiedyś myślałem, że taki Canon A720 IS jest mały, ale ostatnio
    wzięłem go do ręki i wydał mi się cegłą w porównaniu do A1000 IS. Dzielnie
    znosi noszenie w kieszeni i codzienne użytkowanie, choć na takiego nie
    wygląda. Szybko ładuje lampę, mimo zasilania 2xAA.

  • 16. Data: 2009-09-11 06:45:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 19:35:50 +0200, Solar wrote:

    >Do obu rąk mam Minoltę A200 w plecaku. Ale są takiej jazdy, gdy jadę
    >maksymalnie odciążony, brak czasu na zatrzymanie, ale na sięgnięcie do
    >kieszeni podczas podjazdu albo pchania roweru czas by się znalazł.

    No i tu jest wlasnie dylemat - maciupkie casio wejdzie ci do kieszonki
    koszulki, ale wymaga dwoch rak do obslugi, a rower trzeba podtrzymywac
    na podjezdzie. Powershot obsluguje sie swietnie jedna reka, ale do
    kieszonki nie wejdzie, no i ciezki jest :-)

    Ubierz koszulke, pojedz, pomacaj - liczba aparatow pasujacych do mojej
    reki okazala sie bardzo ograniczona.

    Nikon L18 L19 - male i da sie utrzymac, ale sa tez inne.

    J.

  • 17. Data: 2009-09-11 09:19:51
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Sep 11, 8:45 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > reki okazala sie bardzo ograniczona.
    >
    > Nikon L18 L19 - male i da sie utrzymac, ale sa tez inne.

    Ja mam Ixusa 120 IS, wcześniej miałem kilka innych tej linii: II, 50,
    65, 80 IS. Mały poręczny, jakoś bardzo dobra, za to mało odporny na
    wypadki :D. Od piachu i kurzu psuje się mechanika obiektywu, a
    mocniejsze uderzenie kończy się 'stłuczeniem' LCD. Niemniej sprzęt
    bardzo rowerowy. Zalety to procesor taki jak w EOSach i bootowanie
    firmware z karty SD (raw, HDR, automatyczne zdjęcia piorunów i takie
    tam dodatki).

  • 18. Data: 2009-09-11 18:34:15
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Może Canon A1000 IS? Kupiłem takiego, właśnie z przeznaczeniem, by był

    Wygląda nieźle, ale w sumie drogo, jak na moje zastosowania. :)
    Spróbuję pewnie tego A560 z wyprzedaży.
    Mam tylko 1 pytanie - jak długo się włącza taki A1000? Rozumiem, że
    wysuwa obiektyw - w moim starym olku C4000 trwało to wieki...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."

  • 19. Data: 2009-09-11 18:43:35
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Solar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuję pewnie tego A560 z wyprzedaży.

    Z tego co widzę na Skąpcu to A560 jest droższy niż również wyprzedawany
    A1000

    > Mam tylko 1 pytanie - jak długo się włącza taki A1000? Rozumiem, że wysuwa
    > obiektyw - w moim starym olku C4000 trwało to wieki...

    Właśnie sprawdziłem - 2 s. od naciśnięcia włącznika do stanu gotowości do
    wykonania zdjęcia. No ale w A560 też obiektyw się wysuwa.

  • 20. Data: 2009-09-11 18:59:24
    Od: Solar <s...@o...pl>

    Rabbit McCroolick pisze:

    > Z tego co widzę na Skąpcu to A560 jest droższy niż również wyprzedawany
    > A1000

    Taaak? :)
    Ja pisałem o tym powystawowym za 280. A1000 nie znalazłem poniżej 500.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej