  • 1. Data: 2009-09-09 13:23:38
    Temat: dpreview juz nie obiektywny
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Leica ich kupila chyba... ;-)
    vide www

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-09-09 13:51:14
    Temat: Re: dpreview juz nie obiektywny
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd quent napisał(a):

    > Leica ich kupila chyba... ;-)
    > vide www

    To chyba tylko z okazji dzisiejszej daty 09.09.09, bardzo ważnej dla
    firmy L. ;)

    http://a.img-dpreview.com/images/menu_bg.20090909-le
    ica.gif

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-09-09 14:04:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    bakulik at work wrote:

    > To chyba tylko z okazji dzisiejszej daty 09.09.09, bardzo ważnej dla
    > firmy L. ;)
    >
    > http://a.img-dpreview.com/images/menu_bg.20090909-le
    ica.gif

    Six six six, the number...

  • 4. Data: 2009-09-09 14:12:20
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Six six six, the number...

    Można stawiać bestię na głowie, można przekraczać dziewiąte wrota, można
    szukać dziewiątego otworu ludzkiego ciała... ;)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/9_%28liczba%29#9_w_kult
    urze
    http://en.wikipedia.org/wiki/9_%28number%29#Religion
    _and_philosophy

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nie programuj w święta - bug się rodzi.

  • 5. Data: 2009-09-09 15:04:56
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-09 15:23:38 +0200, "quent" <x...@x...com> said: