  • 11. Data: 2010-08-09 17:08:12
    Temat: Re: Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
    Od: Ola <o...@o...pl>

    > Od zupełnie nowych także odpadają. Zakazać zatem wszystkich samochodów!

    Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy
    w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

  • 12. Data: 2010-08-09 17:11:05
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy w
    > fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

    Do nowego auta trzeba dziecka. Masz?
    Jak nie masz , to co zostawiasz w aucie pod marketem, by ci nowki nie
    podrapali posiadacze starych aut?

  • 13. Data: 2010-08-09 17:15:11
    Od: Ola <o...@o...pl>

    > Do nowego auta trzeba dziecka. Masz?
    > Jak nie masz , to co zostawiasz w aucie pod marketem, by ci nowki nie
    > podrapali posiadacze starych aut?

    w nowym mam AC

  • 14. Data: 2010-08-09 17:18:38
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > w nowym mam AC

    auto child

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-08-09 17:20:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:08:12 +0200, Ola napisał(a):

    > Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy
    > w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

    No cóż, widocznie dzisiaj słabo kontaktuję, bo nie wiem co ma nakręcanie
    gospodarki do defektów technicznych w samochodach. I dlaczego rynek
    produktów "aftermarket" (czyli tych do istniejących już samochodów) nie
    generuje miejsc pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-08-09 17:20:45
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 9 Sie, 17:07, Ola <o...@o...pl> wrote:

    > Powiem Ci jedno: do czasu... do czasu!
    >
    > Szkoda że nie robią 126p bo przez to tacy ludzie jak Ty kupują
    > niebezpieczne samochody!

    Ola
    Młoda ładna dziewczyna jest też do ...czasu a potem robi się grube
    babsko z obwisłym biustem /przeważnie/. Teraz kupiłem sobie NOWEGO
    Forestera i jeżdżę nim naprzemian z Volvo. A tak dla Twojej informacji
    to Volvo 940 też kupiłem NOWE w TDS-e w Szwecji u producenta. Używane
    auta zostawiam dla takich ZNAFCÓW jak Ty.

  • 17. Data: 2010-08-09 17:20:55
    Temat: Re: Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-08-09 16:38, Ola pisze:
    > Witam
    >
    > Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/
    >
    > chodzi o opis tego starego BMW. Nie źle się ktoś bardzo głupi zachwyca
    > starym BMW :( Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno
    > się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
    > expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    ile masz lat? bo po 30 powinno się kobiety utiliować, są już
    "technicznie" zniszczone ;)

    a tak poważnie to pewnie nawet takiej BMW na oczy nie widziałaś :)

  • 18. Data: 2010-08-09 17:22:53
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-08-09 17:08, Ola pisze:

    > Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy
    > w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

    mało ci podatków? co za głupota

  • 19. Data: 2010-08-09 17:27:40
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-09 16:38, Ola pisze:
    > Witam
    >
    > Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/

    Won spamerze, pierwotnie podpisujący się jako /Michał/

    Niechronologicznie:
    <hkstmb$954$2@news.onet.pl>
    <i3a126$88j$1@news.onet.pl>
    <i38p5e$j8p$1@news.onet.pl>
    <i3er0r$lu8$1@news.onet.pl>
    <i3f59u$m42$1@news.onet.pl>
    <i27443$415$1@inews.gazeta.pl>

    ... więcej mi się nie chce

    --
    ererer

  • 20. Data: 2010-08-09 17:28:46
    Od: Ola <o...@o...pl>

    > mało ci podatków? co za głupota

    przecież rząd ma deficyt. Dobrze że Pan Komorowski ten VAT zwiększył...
    bo głupie kaczki tego nie zrobiły...
    Powinni zrobić 25% jak we Szwecji - najbogatszym kraju UE.