  • 1. Data: 2010-08-09 16:38:04
    Temat: Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
    Od: Ola <o...@o...pl>

    Witam

    Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/

    chodzi o opis tego starego BMW. Nie źle się ktoś bardzo głupi zachwyca
    starym BMW :( Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno
    się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
    expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-09 16:43:26
    Temat: Re: Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
    Od: Ola <o...@o...pl>

    W dniu 2010-08-09 16:38, Ola pisze:
> [...]
    > się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
    > expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    Aha oczywiście nie chodzi mi o to piękne ładne autko które mi się teraz
    pojawiło w reklamie tylko o to brzydkie, stare, ochydne, pordzewiałe
    graciarskie BMW.

  • 3. Data: 2010-08-09 16:45:50
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Ola" napisał w wiadomości news:i3p3sk$dhn$1@news.onet.pl...

> [...]
    > się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
    > expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    Rozumiem, że po przekroczeniu 30 łykniesz cyjanek, albo w jakiś inny sposób
    poddasz się utylizacji. Przecież kobiety po 30 są już tak "wyeksploatowane"...

  • 4. Data: 2010-08-09 16:46:25
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP expert
    > się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    A co na to twoj lekarz?

  • 5. Data: 2010-08-09 16:50:11
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP expert
    > się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    Weronika wróciła! :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-08-09 16:52:18
    Temat: Re: Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
    Od: Ola <o...@o...pl>

    > A co na to twoj lekarz?

    A jaki? Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby
    zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają
    na pół (a to BMW ma 10 lat!) więc są zagrożeniem na drogach.

  • 7. Data: 2010-08-09 17:00:28
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 9 Sie, 16:52, Ola <o...@o...pl> wrote:

    > A jaki? Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby
    > zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają
    > na pół (a to BMW ma 10 lat!) więc są zagrożeniem na drogach.

    jeżdżę 20 letnim Volvo 940 i koła nie odpadają, mało tego nie psuje
    się , jest duże i bezpieczne i przez te 20 lat TYLKO RAZ wylądowało na
    lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
    kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

  • 8. Data: 2010-08-09 17:02:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2010 16:52:18 +0200, Ola napisał(a):

    > Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby
    > zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają
    > na pół

    Od zupełnie nowych także odpadają. Zakazać zatem wszystkich samochodów!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-08-09 17:03:02
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 09 sie 2010 o 17:00 GMT, tadek napisał(a):

> [...]
    > lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
    > kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

    Sam jezdzilem kiedys 940, bylo bardzo wygdne, ale co do bezpieczenstwa, to
    niestety tez tak bylem przekonany, a wystarczy zobaczyc jakis crashtest i
    niestety piekny czar szybko pryska...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2010-08-09 17:07:12
    Od: Ola <o...@o...pl>

> [...]
    > lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
    > kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

    Powiem Ci jedno: do czasu... do czasu!

    Szkoda że nie robią 126p bo przez to tacy ludzie jak Ty kupują
    niebezpieczne samochody!