  • 1. Data: 2010-08-09 12:32:53
    Temat: [Poznan] sensowna hamowania
    Od: Pawel Ratajczak <1...@p...pl>

    Witajcie,

    Będę wdzięczny za info o sensownej hamowni w Poznaniu lub okolicach. Mam
    problemy z moim Renault Scenic II, nie mam sił już na dyskusje z ASO i
    chcę sprawdzić parametry silnika na hamowni.

    Z góry dziękuję za info.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł

    PS> Zdjęcie charakterystyki mocy i momentu od obrotów to jakie koszty
    tak pi razy drzwi?

  • 2. Data: 2010-08-10 13:24:22
    Temat: Re: [Poznan] sensowna hamowania
    Od: Pawel Ratajczak <1...@p...pl>

    W dniu 2010-08-09 12:32, Pawel Ratajczak pisze:
    > Będę wdzięczny za info o sensownej hamowni w Poznaniu lub okolicach. Mam
    > problemy z moim Renault Scenic II, nie mam sił już na dyskusje z ASO i
    > chcę sprawdzić parametry silnika na hamowni.

    Rozumiem wakacje, ludzie wyjeżdżają, ale czy serio nikt nie ma niczego w
    temacie w/w posta do polecenia?

    Jeszcze raz z góry wielkie dzięki za info.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł

  • 3. Data: 2010-08-10 13:29:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel Ratajczak" <1...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem wakacje, ludzie wyjeżdżają, ale czy serio nikt nie ma niczego w
    > temacie w/w posta do polecenia?

    Zadałeś złe pytanie, ilu ludzi korzystało z więcej niż jednej hamowni i
    jeszcze jest w stanie ocenić, która była sensowna, a która nie?

    Ja korzystałem z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zakładali do
    Punto.
    Ale nie mam ani porównania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

  • 4. Data: 2010-08-10 13:36:52
    Od: Pawel Ratajczak <1...@p...pl>

    W dniu 2010-08-10 13:29, Cavallino pisze:
    > Zadałeś złe pytanie, ilu ludzi korzystało z więcej niż jednej hamowni i
    > jeszcze jest w stanie ocenić, która była sensowna, a która nie?

    IMHO z tym jak z wieloma innymi rzeczami, kupujesz/korzystasz raz a
    opinia powstaje na podstawie subiektywnego odczucie grupy osób, które
    kupiły/użyły tego samego, ale jak co będę starał się być bardziej
    precyzyjny.

    > Ja korzystałem z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zakładali
    > do Punto.
    > Ale nie mam ani porównania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

    A Twoje subiektywne odczucie jakości obsługi i koszty takiej przyjemności?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł

  • 5. Data: 2010-08-10 13:43:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel Ratajczak" <1...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A Twoje subiektywne odczucie jakości obsługi i koszty takiej przyjemności?

    Mi to robili w ramach rekompensaty za spierdzielony fabrycznie wariator w
    Punto, więc zerowe.
    A jakość obsługi - jak to Polcarze, nieźle, co do samej hamowni to nie mam
    porówania żeby oceniać.

    Efekty zastosowania chipa były niewielkie, ale też w wolnossącym benzyniaku
    cudów nie spodziewałem się.

  • 6. Data: 2010-08-10 16:54:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-10 13:24, Pawel Ratajczak pisze:

> [...]
    > temacie w/w posta do polecenia?
    >
    > Jeszcze raz z góry wielkie dzięki za info.

    www.gekocars.pl

    Genio robi auta dla Polodego do driftu i porządną hamownie ma.

  • 7. Data: 2010-08-11 00:34:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ja korzystałem z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zakładali
    > do Punto.
    > Ale nie mam ani porównania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

    A wcześniej nie miałeś że musieli założyć?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-11 00:36:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pawel Ratajczak

> [...]
    > problemy z moim Renault Scenic II, nie mam sił już na dyskusje z ASO i
    > chcę sprawdzić parametry silnika na hamowni.

    Obojętne, hamownia podwoziowa i tak nie jest zbyt wiarygodna, no chyba,
    że zabraknie Ci 50 KM.

    --
    ignorance is bliss