  • 1. Data: 2010-08-09 18:36:12
    Temat: drogi lokalne budują
    Od: "grin" <s...@a...er>

    99,Otwarcie___schetynowki___w_Budzie_Ruskiej__Prezyd
    ent.html

    Idzie nowe?
    A może bez zmian?

  • 2. Data: 2010-08-10 08:22:40
    Temat: Re: drogi lokalne budują
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-08-09 18:36, grin pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,82321
    99,Otwarcie___schetynowki___w_Budzie_Ruskiej__Prezyd
    ent.html

    > Idzie nowe?
    > A może bez zmian?

    "Jak powiedział wójt Krasnopola Józef Stankiewicz,[...] że inwestycja
    nie ma związku z tym, że w Budzie Ruskiej swoją działkę ma prezydent
    Komorowski,[...]

    Bolesław Jurkun, sołtys Budy Ruskiej pokazał, że nowa droga nie dochodzi
    do posesji prezydenta.[...] Dodał jednak, że będzie zabiegał o
    przedłużenie asfaltu do działki Komorowskich."

    Czy on jest idiotą czy nas ma za takich ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2010-08-10 13:00:34
    Od: Jacek Kawa <j...@g...com>

    WW wrote what no WW has written before

> [...]

    > przedłużenie asfaltu do działki Komorowskich."

    > Czy on jest idiotą czy nas ma za takich ?

    Przejedź się i zobacz. :)

    Nie wydaje mi się, żeby oddanie tej drogi zmieniło jakoś dramatycznie
    układ komunikacyjny Budy Ruskiej.

    Tu jest mapa (google):

    http://tinyurl.com/38wk8ro

    A te dwa zdjęcia sprzed prawie miesiąca:

    1. skrzyżowanie na tym zdjęciu:
    http://picasaweb.google.com/jacek.kawa/Br#5503727845
    617161346
    to (o ile pamiętam) to widoczne na lewo od znacznika "A" na mapie.

    2. spod domu BK
    http://picasaweb.google.com/jacek.kawa/Br#5503727915
    170939746

    Stąd do najbliższego większego miasta możesz pojechać:

    1. piachem/żwirem do Maćkowej Rudy (a potem Suwałki/Sejny),
    2. piachem (w tę stronę go więcej niż żwiru) do Wysokiego Mostu a potem Suwałki lub
    Sejny.

    PS. Nawiasem mówiąc w programie budowy dróg lokalnych (na ile pamiętam tablicę)
    oddano ostatnio
    ok. 3 km z Gubina do Sarnetek (Sernetek), co znacznie uprzyjemniło dojazd do Maćkowej
    Rudy od strony Augustowa (jak by było fajnie, gdyby wyasfaltowali jeszcze ten
    brakujący kawałek, ale
    nie liczę na to ze względu na PPPS.)

    PPS. Jakoś nie umiem znaleźć tego Kopca na mapie, ale zakładam, że to ta droga idąca
    "w górę" (i jej fragment widać na pierwszym zdjęciu).

    PPPS. Widząc efekty przyjęłem, że celem programu budowy dróg lokalnych jest
    zapewnienie każdej miejscowości przynajmniej jednej drogi dojazdowej z asfaltem.
    Jak ktoś może zweryfikować, to poproszę :)

    Jacek Kawa **The reality is illusion and the ambiguity is the only truth.**