  • 1. Data: 2010-08-09 10:38:40
    Temat: Jaki ZU
    Od: mw <m...@g...com>

    Hej
    Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-09 10:43:29
    Temat: Re: Jaki ZU
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    >Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    yqb.googlegroups.com...
    >Hej
    >Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?
    >
    >Pozdrawiam

    Daj screena z banku to dobiore samochod.
    W innym wypadku polecam malucha lub maybacha.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-08-09 12:35:38
    Od: "mireka" <m...@o...pl>

    > Daj screena z banku to dobiore samochod.
    > W innym wypadku polecam malucha lub maybacha.

    Z czytania ze zrozumieniem - pała.

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-08-09 12:54:00
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mireka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z czytania ze zrozumieniem - pała.

    Napisz jeszcze kiedy mi ją postawisz

  • 5. Data: 2010-08-09 13:58:11
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 9, 11:30 am, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
    [...]
    > Chciałeś zaszpanować, czy dowiedzieć się czegoś ?
    Dowiedzieć się, przeca nie mówię że kupuję auto i potrzebuje je
    ubezpieczyć.
    Oczywiście już jakiś troll o kryptonimie Benny się musiał doczepić.

  • 6. Data: 2010-08-09 14:02:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 04:58:11 -0700 (PDT), mw napisał(a):

    > Dowiedzieć się, przeca nie mówię że kupuję auto i potrzebuje je
    > ubezpieczyć.

    No właśnie nic nie mówiłeś ani pisałeś, rzuciłeś jakimiś literkami i
    oczekujesz że wszyscy mają szklane kule.
    Zadaj pytanie jak inteligentny człowiek (mam nadzieję, że to Cię nie
    przerasta..) to dostaniesz inteligentne odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-08-09 16:07:42
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Jako że większa część grupy zmotoryzowana, jaki ZU byście polecili?

    Każda ubezpieczalnia dobra jak zbiera składkę
    Jak ma wypłacać duże odszkodowanie to się miota.
    Diabeł tkwi w szczegółach
    Trudno dziś wskazać tego najlepszego

    Ja Ci proponuje AXA, Liberty, Link4 i co tam jeszcze się w TV reklamuje.
    Ja się natrętnie reklamują, znaczy się nie ma chętnych.

    Poza tym zacznij od http://ujeb.pl?nRAvEQeBqx

  • 8. Data: 2010-08-09 16:23:47
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 9, 2:02 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    [...]
> [...]
    > Zadaj pytanie jak inteligentny człowiek (mam nadzieję, że to Cię nie
    > przerasta..) to dostaniesz inteligentne odpowiedzi.
    Potrzebuję ubezpieczyć auto, i pytam jaką szanowni grupowicze by
    polecali, bazując na swoich przeżyciach, i odczuciach.

  • 9. Data: 2010-08-09 16:25:21
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 9, 4:07 pm, "grin" <s...@a...er> wrote:
    [...]
    > Ja Ci proponuje AXA, Liberty, Link4 i co tam jeszcze się w TV reklamuje.
    > Ja się natrętnie reklamują, znaczy się nie ma chętnych.

    Właśnie się zastanawiam, porównywanie składek ma średni sens, chodzi o
    wybranie takiej o której są w miarę dobre opinie.

  • 10. Data: 2010-08-09 16:44:45
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
    >Właśnie się zastanawiam, porównywanie składek ma średni sens, chodzi o
    >wybranie takiej o której są w miarę dobre opinie.

    Dobrych opinii nie poczytasz, bo jak wszystko idzie zgodnie z oczekiwaniem,
    czym się chwalić?
    Negatywne opinie znajdziesz, o każdym ZU.