  • 21. Data: 2010-11-04 00:54:43
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 16:53:01 -0700 osobnik zwany arek.pp
    wystukał:

    > Własciwy wniosek to to, ze ta porada "eksperta" to kompletna bzdura.
    > Wyjedz na A4 albo A2 i jedz z predkoscia 70 km/h przez 200-300 km.

    odróznienie "sredniej" od "stałej" przekracza Twoje możliwości pojmowania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2010-11-04 05:05:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Zdaniem ekspertów, forsowane przez Senat zmiany nie poprawią
    > przepustowości autostrad ani ekspresówek, bo optymalna pod tym względem
    > prędkość to 70-80 km na godz.

    Czy to byli eksperci od dopalaczy?

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-11-04 07:18:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    - Na naszych autostradach jest cztery razy więcej wypadków śmiertelnych niż
    Niemczech, choć tam nie ma żadnego ogólnego ograniczenia prędkości - mówi dr
    inż. Kazimierz Jamróz z Fundacji Rozwoju Inżynierii Lądowej. - Ta różnica
    nie
    wynika z gorszego stanu naszych autostrad. Po prostu polscy kierowcy
    zachowują
    się nieodpowiedzialnie. Robert Terepacz ze śląskiej drogówki dodaje, że
    przyczyną zdecydowanej większości wypadków na autostradach jest nadmierna
    prędkość.
    ---------------------------
    Polscy kierowcy zachowują się inaczej niż niemieccy bo autostrada to zwykle
    znikoma część całej trasy jaką pokonują kierowcy. Dlatego każdy chce
    nadrobić stracony czas w korkach i średnią prędkośc 50 km/h uzyskaną na DK.
    Poza tym to nie nadmierna prędkość zabija tylko zbyt nagłe jej wytracanie
    :)- Clarkson

  • 24. Data: 2010-11-04 07:28:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > No popatrz - Twoja argumentacja ma usprawiedliwiać debilne zachowania?
    > Jak tak, to jakoś tak słabo wyszło. Skoro kierowca ma świadomość
    > stanu dróg i czasu przejazdu (który w sumie jest dość przewidywalny,
    > choć niekoniecznie krótki) to również powinien posiadać świadomość
    > kiedy wyjechać, by być na czas, a jak już podgania na takowych
    > trasach, to powinien to robić rozsądnie, a nie tak jak wielu
    > sobie dokazuje.

    Pewnie - jak jedziesz raz na rok na wakacje do Zakopanego to jakoś to
    zniesiesz. Choć tez jazda 10 h jest męcząca po naszych drogach, do tego
    dzieci zaczynają marudzić, wszystkich bolą d.. , znaczy plecy, kierowca się
    stresuje, przyspiesza gdzie może i masz obraz polskich kierowców - a
    przyczyna to polskie drogi. A jak masz tak jeździć codziennie to gwarantuje
    że h... Cię strzeli i będziesz łamał przepisy prędkości już w pierwszym
    tygodniu pracy

    > Właśnie dziwota, kretynizmem zwana.

    Oj jakiś Ty odpowiedzialny i rozsądny

  • 25. Data: 2010-11-04 07:33:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    . I przypomina, że już dziś średnia prędkość samochodu
    > na polskiej autostradzie wynosi 160 km na godz., czyli o 30 więcej niż
    > pozwala prawo.

    NIe wiem skąd te dane ale śmiem w nie bardzo wątpić. Polacy nie mają
    wypasionych fur (sporo to auta do 1.6) które ledwo lub wcale nie osiągają
    160 km/h a żeby zrobić taką średnią to trzeba jeszcze ciut więcej jechać.

  • 26. Data: 2010-11-04 08:05:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

> [...]
    > się nieodpowiedzialnie. Robert Terepacz ze śląskiej drogówki dodaje, że
    > przyczyną zdecydowanej większości wypadków na autostradach jest

    Co za brednie, skoro przyczyną jest prędkość, to znaczyłoby, że u nas
    jeżdżą szybciej niż w Niemczech. Kompletna bzdura. Jest więcej wypadków
    śmiertelnych bo u nas autostrady są od niedawna i ludzie nie potrafią
    jeszcze po nich jeździć, a przede wszystkim mają dużo gorsze samochody.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-11-04 08:07:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

> [...]
    > wypasionych fur (sporo to auta do 1.6) które ledwo lub wcale nie
    > osiągają 160 km/h a żeby zrobić taką średnią to trzeba jeszcze ciut

    Ta średnia 160 km/h na autostradzie mogła wyjść chyba tylko po wszamaniu
    produktu kolekcjonerskiego. Tak jak piszesz to by oznaczało, że
    przeciętny Polak utrzymuje na autostradzie jakieś 180 km/h czyli pewnie
    okolice 190-200 km/h wg. licznika. Kompletna bzdura.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-11-04 10:34:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "go!" <g...@g...nospam.us> wrote in message

    > Ciekawe, ze w Niemczech Polacy umieja sie zachowywac na autostradzie, nie
    > przeszkadza im brak ograniczen i nie zabijaja sie juz tak masowo jak w
    > Polsce..

    A wyprzedzaja zdezelowanym poldkiem na LPG wszystko co sie da na zakrecie,
    zeby udowodnic innym miszczostfo za kierownica? Czy moze raczej wyprzedzaja
    10 metrow przed swiatlami, bo ktos smial wolno sie do nich toczyc zamiast
    hamowac z piskiem opon, jak na prawdziwego miszcza przystalo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-11-04 10:37:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > śmiertelnych bo u nas autostrady są od niedawna i ludzie nie potrafią
    > jeszcze po nich jeździć, a przede wszystkim mają dużo gorsze samochody.

    Czyli po prostu sa glupi, skoro nie potrafia dostosowac predkosci do
    wlasnych umiejetnosci i stanu samochodu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-11-04 10:37:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >dodaje, że
    >przyczyną zdecydowanej większości wypadków na autostradach jest
    ybciej_na_autostradach.html

    No coz - jesli chodzi o moja opinie - moze by obaj panowie
    pojezdzili troche o po polskich i niemieckich autostradach :-)

    A jesli chodzi o obiektywne .. to jak to w koncu jest z A1 - ile
    tam wypadkow sie przydarza, bo podobno przez pol roku nic ..

    J.