-
161. Data: 2011-06-25 01:51:28
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "kogutek" .
>>
>> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe przeprowadziłeś
>> w
>> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne - objętość
>> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej 2
>> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
>> świecę -
>> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4 cylindry
>> i
>> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie nie
>> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
>>
> Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
> Policz i Ty.
> Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone liczenie
> jest
> proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
> poziomie 30%.
> Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
> kogutka.
> Proszę.
Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
tak czy inaczej Pozdrawiam
-
162. Data: 2011-06-25 02:19:05
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):
> Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości:
>
> > Nie.
>
> Tak myślałem.
>
>
>
Ujmij trochę Trabantti. Masz z czego. Jak byś napisał że próbowałeś myśleć.
Ale nie od razu że myślałeś.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
163. Data: 2011-06-25 02:22:13
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek" .
> >>
> >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe przeprowadziłeś
> >> w
> >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne - objętość
> >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej 2
> >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
> >> świecę -
> >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4 cylindry
> >> i
> >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie nie
> >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
> >>
> > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
> > Policz i Ty.
> > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone liczenie
> > jest
> > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
> > poziomie 30%.
> > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
> > kogutka.
> > Proszę.
>
> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
>
> tak czy inaczej Pozdrawiam
>
I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu policzyć.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
164. Data: 2011-06-25 02:26:07
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "kogutek"
>
>>
>> Użytkownik "kogutek" .
>> >>
>> >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe
>> >> przeprowadziłeś
>> >> w
>> >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne -
>> >> objętość
>> >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej
>> >> 2
>> >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
>> >> świecę -
>> >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4
>> >> cylindry
>> >> i
>> >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie
>> >> nie
>> >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
>> >>
>> > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
>> > Policz i Ty.
>> > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone
>> > liczenie
>> > jest
>> > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
>> > poziomie 30%.
>> > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
>> > kogutka.
>> > Proszę.
>>
>> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
>>
>> tak czy inaczej Pozdrawiam
>>
> I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu
> policzyć.
No nie potrafię, dlatego liczyłem na Twoje obliczenia
-
165. Data: 2011-06-25 02:34:30
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek"
> >
> >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
> >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
> >> >
> >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
> >> >> wrote:
> >> >>
> >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
> >> >>
> >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
> >> >> działać.
> >> >> A działa.
> >> >>
> >> >>
> >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
> >> > i
> >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
> >> > Ciebie
> >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
> >> > spaliny. Dla mni
> >> e
> >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
> >> > tolerancji.
> >> >
> >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
> >> optymalnej temperatury pracy.
> >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
> >> zapłon
> >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
> >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
> >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
> >> i
> >> wpływu na pracę silnika diesla.
> >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
> >> gdzie
> >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
> >>
> >> Pozdrawiam !
> > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
> > twoich
> > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
> > się od
> > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
> > podgrzewa
> > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
> > pewnością
> > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
> > wpływu na
> > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
> > czego,
> > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
> > ludowych
> > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
> > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
> > powiedzieć
> > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
> > temperaturę pracy?
>
> KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
> Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
> poz.1171)
> Data aktualizacji 10.09.2004
> Strona 5 z 9
>
> Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
> Temperatura samozapłonu : 270*C
>
> słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
> dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?
>
Jeszcze podstawę prawną podaj. jak wejdziesz do garażu ze strzykawką w której
będziesz miał benzynę. I zapalisz w nim świeczkę. To jak będziesz sikał
benzyną po ścianach. To oczywiście w pewnym momencie zrobi się jebudu. Ale nie
będziesz wiedział kiedy i na pewno wtedy jak wypsikasz wszystko. To model
Ursusa C330. Ale jak będziesz sikał tak żeby pod sam koniec resztką trafić na
płomień to w tym momencie przeniesiesz się do krainy wiecznych łowów. To model
współczesnego silnika wysokoprężnego.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
166. Data: 2011-06-25 02:41:08
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek"
> >
> >>
> >> Użytkownik "kogutek" .
> >> >>
> >> >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe
> >> >> przeprowadziłeś
> >> >> w
> >> >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne -
> >> >> objętość
> >> >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej
> >> >> 2
> >> >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
> >> >> świecę -
> >> >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4
> >> >> cylindry
> >> >> i
> >> >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie
> >> >> nie
> >> >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
> >> >>
> >> > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
> >> > Policz i Ty.
> >> > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone
> >> > liczenie
> >> > jest
> >> > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
> >> > poziomie 30%.
> >> > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
> >> > kogutka.
> >> > Proszę.
> >>
> >> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
> >>
> >> tak czy inaczej Pozdrawiam
> >>
> > I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu
> > policzyć.
>
> No nie potrafię, dlatego liczyłem na Twoje obliczenia
>
To się przeliczyłeś. Ale nie martw się inni specjaliści już policzyli, usiedli
na dupach i się nie wychylają. Bo niby co by mieli napisać. Że miałem rację. w
Polsce to jakoś nie honorowo. Podpierdolić jak to jeden zrobił to honorowo.
Ale przyznać się do błędu to już nie. Możesz uwierzyć. Ludzie w boga wierzą to
co Ci szkodzi uwierzyć że mam rację. Zwłaszcza że ją mam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
167. Data: 2011-06-25 10:35:35
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On Thu, 23 Jun 2011 20:17:30 +0000 (UTC), "kogutek"
<s...@W...gazeta.pl> wrote:
> To Ty się nie kompromituj że w takich miejscach jak podałeś znajdujesz wiedzę.
Ten link jest więcej wart niż Twoje, dotyczące rzekomo istniejącego
debasto/devasto.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
168. Data: 2011-06-25 10:53:36
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>
Dnia Sat, 25 Jun 2011 01:51:28 +0200, Przemys?aw Czaja napisał(a):
> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
Daj już z nim sobie spokój, wypełnia wszystkie znamiona trolowania.
--
Jaroslaw "jaros" Berezowski
-
169. Data: 2011-06-25 10:59:50
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 24 Jun 2011 23:05:26 +0200, Andrzej Lawa wrote:
>W dniu 23.06.2011 18:06, J.F. pisze:
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Turbine_Car
>> Aczkolwiek nigdy nie slyszalem jakoby palil 3/100.
>Na torze testowym, przy jednostajnej (i nie za niskiej) prędkości tyle
>ponoć mniej-więcej wychodziło... Ale przy testach "w rzeczywistości"
>(miasta, światła, korki, parkowanie, rozruch...) dochodziło jeszcze zero ;)
>Turbina fajna rzecz, ale zupełnie nie nadaje się do "cyklu miejskiego".
>Pociągi - tak. Ciężarówki na długich trasach z gwarantowaną wolną drogą
>przejazdem (autostrady) - też.
Jakos w lokomotywach kroluja diesle. W ciezarowkach tez, nawet w
krajach gdzie mozna jechac dlugo i bez zatrzymania.
Ba - w statkach ciagle sie diesle montuje.
Chyba te turbiny nie takie dobre jak je maluja.
J.
-
170. Data: 2011-06-25 11:15:08
Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to mo?liwe?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Fri, 24 Jun 2011 23:21:51 +0200, Andrzej Lawa wrote:
>W dniu 23.06.2011 21:26, Robert Rędziak pisze:
>>> Jakby byly 3l/100, to podejrzewam ze w europejskich econoboxach
>>> znalazla by miejsce. No chyba ze dopiero znajdzie - z elektryczna
>>> transmisja.
>>W zasadzie to chyba jedyna, sensowna implementacja tego napędu w
>>samochodzie.
>
>Też nie. Turbiny źle się skalują w dół - mała turbina ma drastycznie
>gorszą wydajność od dużej turbiny.
Dorzuci sie pare akumulatorow i bedzie pracowac jak w Priusie.
Albo dwie turbiny - mala i srednia.
Ciekawe jak one znosza prace w cyklu przerywanym.
J.