eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 360

  • 161. Data: 2011-06-25 01:51:28
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "kogutek" .
    >>
    >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe przeprowadziłeś
    >> w
    >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne - objętość
    >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej 2
    >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
    >> świecę -
    >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4 cylindry
    >> i
    >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie nie
    >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
    >>
    > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
    > Policz i Ty.
    > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone liczenie
    > jest
    > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
    > poziomie 30%.
    > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
    > kogutka.
    > Proszę.

    Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie

    tak czy inaczej Pozdrawiam


  • 162. Data: 2011-06-25 02:19:05
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości:
    >
    > > Nie.
    >
    > Tak myślałem.
    >
    >
    >
    Ujmij trochę Trabantti. Masz z czego. Jak byś napisał że próbowałeś myśleć.
    Ale nie od razu że myślałeś.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 163. Data: 2011-06-25 02:22:13
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek" .
    > >>
    > >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe przeprowadziłeś
    > >> w
    > >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne - objętość
    > >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej 2
    > >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
    > >> świecę -
    > >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4 cylindry
    > >> i
    > >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie nie
    > >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
    > >>
    > > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
    > > Policz i Ty.
    > > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone liczenie
    > > jest
    > > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
    > > poziomie 30%.
    > > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
    > > kogutka.
    > > Proszę.
    >
    > Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
    >
    > tak czy inaczej Pozdrawiam
    >
    I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu policzyć.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 164. Data: 2011-06-25 02:26:07
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>


    Użytkownik "kogutek"
    >
    >>
    >> Użytkownik "kogutek" .
    >> >>
    >> >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe
    >> >> przeprowadziłeś
    >> >> w
    >> >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne -
    >> >> objętość
    >> >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej
    >> >> 2
    >> >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
    >> >> świecę -
    >> >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4
    >> >> cylindry
    >> >> i
    >> >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie
    >> >> nie
    >> >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
    >> >>
    >> > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
    >> > Policz i Ty.
    >> > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone
    >> > liczenie
    >> > jest
    >> > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
    >> > poziomie 30%.
    >> > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
    >> > kogutka.
    >> > Proszę.
    >>
    >> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
    >>
    >> tak czy inaczej Pozdrawiam
    >>
    > I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu
    > policzyć.

    No nie potrafię, dlatego liczyłem na Twoje obliczenia


  • 165. Data: 2011-06-25 02:34:30
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    > >
    > >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    > >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > >> >
    > >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
    > >> >> wrote:
    > >> >>
    > >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    > >> >>
    > >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
    > >> >> działać.
    > >> >> A działa.
    > >> >>
    > >> >>
    > >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
    > >> > i
    > >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
    > >> > Ciebie
    > >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
    > >> > spaliny. Dla mni
    > >> e
    > >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
    > >> > tolerancji.
    > >> >
    > >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    > >> optymalnej temperatury pracy.
    > >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
    > >> zapłon
    > >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    > >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
    > >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
    > >> i
    > >> wpływu na pracę silnika diesla.
    > >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
    > >> gdzie
    > >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    > >>
    > >> Pozdrawiam !
    > > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
    > > twoich
    > > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
    > > się od
    > > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
    > > podgrzewa
    > > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
    > > pewnością
    > > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
    > > wpływu na
    > > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
    > > czego,
    > > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
    > > ludowych
    > > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    > > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
    > > powiedzieć
    > > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
    > > temperaturę pracy?
    >
    > KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
    > Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
    > poz.1171)
    > Data aktualizacji 10.09.2004
    > Strona 5 z 9
    >
    > Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
    > Temperatura samozapłonu : 270*C
    >
    > słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
    > dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?
    >
    Jeszcze podstawę prawną podaj. jak wejdziesz do garażu ze strzykawką w której
    będziesz miał benzynę. I zapalisz w nim świeczkę. To jak będziesz sikał
    benzyną po ścianach. To oczywiście w pewnym momencie zrobi się jebudu. Ale nie
    będziesz wiedział kiedy i na pewno wtedy jak wypsikasz wszystko. To model
    Ursusa C330. Ale jak będziesz sikał tak żeby pod sam koniec resztką trafić na
    płomień to w tym momencie przeniesiesz się do krainy wiecznych łowów. To model
    współczesnego silnika wysokoprężnego.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 166. Data: 2011-06-25 02:41:08
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    > >
    > >>
    > >> Użytkownik "kogutek" .
    > >> >>
    > >> >> Wobec tego poproszę te Twoje obliczenia, o ile takowe
    > >> >> przeprowadziłeś
    > >> >> w
    > >> >> co szczerze wątpię ponieważ już samo założenie masz błędne -
    > >> >> objętość
    > >> >> powietrza do ogrzania w przypadku silnika o pojemności całkowitej
    > >> >> 2
    > >> >> litrów bedzie się zawierała w przedziale od 0,5 litra na jedną
    > >> >> świecę -
    > >> >> no ale to jeszcze trzeba wiedzieć, że przeważnie silnik ma 4
    > >> >> cylindry
    > >> >> i
    > >> >> 4 świece :) Licz kogutek, licz, a przyznam, że proste to liczenie
    > >> >> nie
    > >> >> jest, dla ułatwienia przyjmij ciśnienie atmosferyczne
    > >> >>
    > >> > Miałem frajdę jak policzyłem. Wyszło sporo mniej niż szacowałem.
    > >> > Policz i Ty.
    > >> > Szkoda że nie będziesz miał takiej frajdy jak ja. Uproszczone
    > >> > liczenie
    > >> > jest
    > >> > proste. Nawet jak nie biorąc kilku czynników to błąd może być na
    > >> > poziomie 30%.
    > >> > Nie zrobi on nawet 5% tego co chciałbyś uzyskać. Ujeb obliczeniami
    > >> > kogutka.
    > >> > Proszę.
    > >>
    > >> Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
    > >>
    > >> tak czy inaczej Pozdrawiam
    > >>
    > > I co wymiękasz. Nie potrafisz takiej prostej rzeczy w przybliżeniu
    > > policzyć.
    >
    > No nie potrafię, dlatego liczyłem na Twoje obliczenia
    >
    To się przeliczyłeś. Ale nie martw się inni specjaliści już policzyli, usiedli
    na dupach i się nie wychylają. Bo niby co by mieli napisać. Że miałem rację. w
    Polsce to jakoś nie honorowo. Podpierdolić jak to jeden zrobił to honorowo.
    Ale przyznać się do błędu to już nie. Możesz uwierzyć. Ludzie w boga wierzą to
    co Ci szkodzi uwierzyć że mam rację. Zwłaszcza że ją mam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 167. Data: 2011-06-25 10:35:35
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 20:17:30 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > To Ty się nie kompromituj że w takich miejscach jak podałeś znajdujesz wiedzę.

    Ten link jest więcej wart niż Twoje, dotyczące rzekomo istniejącego
    debasto/devasto.


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 168. Data: 2011-06-25 10:53:36
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 01:51:28 +0200, Przemys?aw Czaja napisał(a):

    > Tak myślałem, mam ale nie dam, cóż chyba duży dzieciak z Ciebie
    Daj już z nim sobie spokój, wypełnia wszystkie znamiona trolowania.


    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski


  • 169. Data: 2011-06-25 10:59:50
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2011 23:05:26 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >W dniu 23.06.2011 18:06, J.F. pisze:
    >> http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_Turbine_Car
    >> Aczkolwiek nigdy nie slyszalem jakoby palil 3/100.

    >Na torze testowym, przy jednostajnej (i nie za niskiej) prędkości tyle
    >ponoć mniej-więcej wychodziło... Ale przy testach "w rzeczywistości"
    >(miasta, światła, korki, parkowanie, rozruch...) dochodziło jeszcze zero ;)
    >Turbina fajna rzecz, ale zupełnie nie nadaje się do "cyklu miejskiego".

    >Pociągi - tak. Ciężarówki na długich trasach z gwarantowaną wolną drogą
    >przejazdem (autostrady) - też.

    Jakos w lokomotywach kroluja diesle. W ciezarowkach tez, nawet w
    krajach gdzie mozna jechac dlugo i bez zatrzymania.
    Ba - w statkach ciagle sie diesle montuje.

    Chyba te turbiny nie takie dobre jak je maluja.

    J.


  • 170. Data: 2011-06-25 11:15:08
    Temat: Re: 1,89 l/100 km - czy to mo?liwe?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2011 23:21:51 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >W dniu 23.06.2011 21:26, Robert Rędziak pisze:
    >>> Jakby byly 3l/100, to podejrzewam ze w europejskich econoboxach
    >>> znalazla by miejsce. No chyba ze dopiero znajdzie - z elektryczna
    >>> transmisja.
    >>W zasadzie to chyba jedyna, sensowna implementacja tego napędu w
    >>samochodzie.
    >
    >Też nie. Turbiny źle się skalują w dół - mała turbina ma drastycznie
    >gorszą wydajność od dużej turbiny.

    Dorzuci sie pare akumulatorow i bedzie pracowac jak w Priusie.
    Albo dwie turbiny - mala i srednia.

    Ciekawe jak one znosza prace w cyklu przerywanym.

    J.

strony : 1 ... 10 ... 16 . [ 17 ] . 18 ... 30 ... 36


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: