eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 00:34:30 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 84
    Message-ID: <iu3aem$qhq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu36vs$j19$1@inews.gazeta.pl> <iu386r$4vl$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308962070 27194 172.20.26.238 (25 Jun 2011 00:34:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 00:34:30 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 46.113.194.198
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378979
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    > >
    > >> W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    > >> > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > >> >
    > >> >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com>
    > >> >> wrote:
    > >> >>
    > >> >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    > >> >>
    > >> >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa
    > >> >> działać.
    > >> >> A działa.
    > >> >>
    > >> >>
    > >> > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi
    > >> > i
    > >> > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla
    > >> > Ciebie
    > >> > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego
    > >> > spaliny. Dla mni
    > >> e
    > >> > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach
    > >> > tolerancji.
    > >> >
    > >> A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    > >> optymalnej temperatury pracy.
    > >> Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić
    > >> zapłon
    > >> na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    > >> ustabilizować pracę zimnego silnika.
    > >> Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia
    > >> i
    > >> wpływu na pracę silnika diesla.
    > >> Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!,
    > >> gdzie
    > >> zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.
    > >>
    > >> Pozdrawiam !
    > > Jednemu już poradziłem żeby policzył ile ciepła daje świeca żarowa. Z
    > > twoich
    > > punktów tylko pierwszy jest częściowo prawdziwy. Ułatwia bo paliwo ma
    > > się od
    > > czego zapalić a nie dlatego że podgrzewa powietrze. Bo powietrze
    > > podgrzewa
    > > sprężanie. Ale i tak za mało żeby uboga mieszanka ze stu procentową
    > > pewnością
    > > się od niego bezbłędnie i za każdym razem zapaliła. Nie ma żadnego
    > > wpływu na
    > > rozgrzanie do temperatury pracy. Tak przy okazji do temperatury pracy
    > > czego,
    > > silnika, ogrzewania kabiny czy spirali zapalniczki. Według wierzeń
    > > ludowych
    > > jak silnik odpali to prąd do świec jest wyłączony i swieca stygnie.
    > > Rozgrzewanie silnika trwa wielokrotnie dłużej niż odpalenie. Chcesz
    > > powiedzieć
    > > że przez świece płynie prąd dotąd aż silnik osiągnie nominalną
    > > temperaturę pracy?
    >
    > KARTA CHARAKTERYSTYKI OLEJ NAPĘDOWY
    > Karta charakterystyki wg rozp. MZ z dnia 3 lipca 2002r. (Dz.U.Nr. 140,
    > poz.1171)
    > Data aktualizacji 10.09.2004
    > Strona 5 z 9
    >
    > Temperatura zapłonu : nie niższa niż 56*C
    > Temperatura samozapłonu : 270*C
    >
    > słownie dwieście siedemdziesiąt stopni C, a jak już sam zdązyłeś się
    > dowiedzieć powietrze podczas sprężania osiąga?
    >
    Jeszcze podstawę prawną podaj. jak wejdziesz do garażu ze strzykawką w której
    będziesz miał benzynę. I zapalisz w nim świeczkę. To jak będziesz sikał
    benzyną po ścianach. To oczywiście w pewnym momencie zrobi się jebudu. Ale nie
    będziesz wiedział kiedy i na pewno wtedy jak wypsikasz wszystko. To model
    Ursusa C330. Ale jak będziesz sikał tak żeby pod sam koniec resztką trafić na
    płomień to w tym momencie przeniesiesz się do krainy wiecznych łowów. To model
    współczesnego silnika wysokoprężnego.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: