  • 1. Data: 2011-02-20 00:35:32
    Temat: znacie takie autko?
    Od: " heniu" <h...@N...gazeta.pl>

    wyglada znajomo, ale passat TOLEDO?

    http://otomoto.pl/volkswagen-passat-toledo-z-gazem-C
    17185734.html

    h.

  • 2. Data: 2011-02-20 00:40:32
    Temat: Re: znacie takie autko?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    heniu <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > wyglada znajomo, ale passat TOLEDO?
    >
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-toledo-z-gazem-C
    17185734.html

    z przodu trochę za bardzo seat
    ale z boku odrazu można wyczytać że passat

  • 3. Data: 2011-02-20 00:47:20
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > z przodu trochę za bardzo seat
    > ale z boku odrazu można wyczytać że passat

    taki z niego passat jak i z octavii

  • 4. Data: 2011-02-20 01:18:00
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > taki z niego passat jak i z octavii

    a tak z ciekawości, octavia i toldo to nie golf ?
    bo przecież superb to podobno passat a nie phaeton, a phaeton to bentley.

    tak w uproszczeniu oczywiście :)

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-02-20 01:56:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > a tak z ciekawości, octavia i toldo to nie golf ? bo przecież superb to
    > podobno passat a nie phaeton, a phaeton to bentley.
    >
    > tak w uproszczeniu oczywiście :)

    Ten Toledo ze zdjęcia to chyba w ogóle Golf 2...

  • 6. Data: 2011-02-20 02:04:11
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 01:56, to pisze:
    > begin Michał

    > Ten Toledo ze zdjęcia to chyba w ogóle Golf 2...

    Raczej Golf III a dokładniej Vento. Jak Golf II był produkowany to Seat
    jeszcze do Fiata należał.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-02-20 02:19:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    > Raczej Golf III a dokładniej Vento.

    Nie, on był zrobiony na dwójce.

    > Jak Golf II był produkowany to Seat
    > jeszcze do Fiata należał.

    I co z tego?

  • 8. Data: 2011-02-20 09:52:54
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-20 00:35, heniu pisze:
    > wyglada znajomo, ale passat TOLEDO?
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-toledo-z-gazem-C
    17185734.html

    Twoje ogłoszenie?

    Często się spotyka, że ludzie wrzucają swoje samochody do innych
    marek w nadziei, że ktoś kto szuka jakiegoś danego auta zachęci
    się do tego.

    Np. "Audi RS4 /NIE Mercedes C63AMG BMW M3" itp.

    Wtedy ktoś np. wpisuje w wyszukiwanie Passat,
    a wyświetla mu się ten Toledo, albo wpisuje M3,
    a wyświetla się Audi RS4.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 9. Data: 2011-02-20 11:24:26
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    uwazajcie na ten komis...
    naciągacze na maxa!!!

    kupowalem u nich auto i nie mialem kiedy podjechać z mechanikiem...

    ....mial byc nie bity, oryginalny lakier a był cały malowany (po 4 latach
    zaczela mi zlazic ostatnia warstwa lakieru, i ...szpachelka sie znalazł na
    nadkolu...
    ....galki mialem zaklepane z podkladkami metalowymi by zawiecha sie nie
    trzaskała
    ...w silniku moto doktor czy jakos tak
    --- w skrzyni była woda

    ogolnie tu umieją przygotować auto do sprzedaży!

    a ten passat toledo to pewnie celowo by wyszukiwarka go znalazła bo wiecej
    ludzi szuka passata niz toledo

    --
    uciu

  • 10. Data: 2011-02-20 13:51:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-20 09:52, Rychu pisze:
> [...]
    >
    > Np. "Audi RS4 /NIE Mercedes C63AMG BMW M3" itp.
    >
    > Wtedy ktoś np. wpisuje w wyszukiwanie Passat,
    > a wyświetla mu się ten Toledo, albo wpisuje M3,

    Podstawy marketingu internetowego. A jeśli jeszcze dopisze
    tam słowo kluczowe blog i będzie co najmniej 2 x w tygodniu
    zmieniał treść ogłoszenia, to będzie wyżej pozycjonowany w google.