  • 1. Data: 2009-04-09 16:22:19
    Temat: zdjecie z okladka magazynu Vogue i Playboya
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Czesc!

    Nietypowe pytanie.
    Szukam zdjecia ilustrujacego kobiete/dziewczyne trzymajaca w reku magazyn
    Vogue i drugie takie samo zdjecie z Playboya. Chcialbym przerobic taka fotke
    i wkleic na okladke swoja zone zeby rodzinka doznala szoku:). Chce uzyc
    takiego zdjecia tylko do prywatnego uzytku nie chce go publikowac w
    internecie.

    Nie moge znalezc nigdzie takiej fotki. Probowalem szukac w google, ale bez
    rezultatu. Czy moglibyscie mi w tym pomoc? Jesli tak to bede bardzo
    wdzieczny...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-09 18:16:10
    Temat: Re: zdjecie z okladka magazynu Vogue i Playboya
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alojzy Majchrzak napisał(a):

    > Nie moge znalezc nigdzie takiej fotki. Probowalem szukac w google, ale bez
    > rezultatu. Czy moglibyscie mi w tym pomoc? Jesli tak to bede bardzo
    > wdzieczny...

    Narysuj sobie taką okładkę - One są strasznie proste w gruncie rzeczy.
    Ewentualnych różnić i tak rodzinka nie zauważy ;) Kiedyś zabrałem się za
    przeróbkę Forbesa żeby zrobić dowcip koledze z pracy i wymiękłem po
    godzinie. Narysowanie nowej (bardzo podobnej) w Corelu zajeło mi 10 min
    ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-04-09 20:06:13
    Od: "WaldekEg" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:grl7do$o5a$1@news.onet.pl...