  • 1. Data: 2009-04-09 13:47:13
    Temat: (Prawdziwy) sklep foto w Krakowie?
    Od: i...@s...net.pl

    Witam, poszukuję dobrze zaopatrzony sklep w Krakowie. W sobotę muszę
    kupić filtr, a niestety Foto-Plus nie pracuje. Interesuje mnie filtr
    szary NDx400, więc sklepy typu Fotojoker z góry odpadają. Jest jakiś
    dobry sklep foto w Krakowie?

    pozdr
    Jarek

  • 2. Data: 2009-04-09 13:52:17
    Temat: Re: (Prawdziwy) sklep foto w Krakowie?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kupić filtr, a niestety Foto-Plus nie pracuje. Interesuje mnie filtr
    > szary NDx400, więc sklepy typu Fotojoker z góry odpadają. Jest jakiś

    Pewnie w dodatku ten filtr ma byc dobrej jakosci i niedrogo?

    Krotko: zapomnij.

    Dluzej: mozesz zapomniec ;)

    RaysFoto czy jakos tak wysylkowo...

  • 3. Data: 2009-04-09 13:54:38
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 9 Kwi, 16:47, i...@s...net.pl wrote:
> [...]
    > kupić filtr, a niestety Foto-Plus nie pracuje. Interesuje mnie filtr
    > szary NDx400, więc sklepy typu Fotojoker z góry odpadają. Jest jakiś

    Na Studenckiej pytaj. Mają B+W.
    Pozdro Marcin

  • 4. Data: 2009-04-09 14:08:36
    Od: i...@s...net.pl

    On 9 Kwi, 15:52, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Pewnie w dodatku ten filtr ma byc dobrej jakosci i niedrogo?
    >
    > Krotko: zapomnij.
    >
    > Dluzej: mozesz zapomniec ;)
    >
    > RaysFoto czy jakos tak wysylkowo...

    Niekoniecznie high-end. Wystarczy mi hoya hmc. Wysyłkowo to wybór jest
    spory.
    BTW, witam kolegę po latach ;)

    pozdr
    Jarek

  • 5. Data: 2009-04-09 14:09:05
    Od: i...@s...net.pl

    On 9 Kwi, 15:54, "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

    > Na Studenckiej pytaj. Mają B+W.
    > Pozdro Marcin

    To właśnie fotoplus. Ale nieczynny od jutra.

  • 6. Data: 2009-04-09 14:09:37
    Od: a402 <z...@o...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Na Studenckiej pytaj. Mają B+W.

    No przecie pisał, że FOTO PLUS nie pracuje w sobote.

  • 7. Data: 2009-04-09 14:12:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Niekoniecznie high-end. Wystarczy mi hoya hmc. Wysyłkowo to wybór jest
    > spory. BTW, witam kolegę po latach ;)

    Bry :)

    Potrzebujesz gladkie ND, nie polowkowy?
    Polowke jakas bym znalazl...

    Ale... napisz do czego i jaka srednice to moze cos mam co sie nada.

  • 8. Data: 2009-04-09 14:33:05
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 9 Kwi, 17:09, i...@s...net.pl wrote:

    > To właśnie fotoplus. Ale nieczynny od jutra.

    A sory z FotoTip mi się ...
    FotoTip ma chyba Hoyę , ale w jaki wyborze to już nie wiem.
    Pozdro Marcin

  • 9. Data: 2009-04-09 18:36:13
    Od: i...@s...net.pl

    > Ale... napisz do czego i jaka srednice to moze cos mam co sie nada.

    Koniecznie cały. Średnica 72 mm. Mam NDx8 ale to za mało. Myślałem o
    dokupieniu drugiego, ewentualnie trzeciego NDx8, uzyskując w ten
    sposób 8x8x8=512 ??? - ale trzy szkła to trochę przesada, poza tym nie
    wiem jak z winietowaniem będzie.
    A do czego? Do zabawy :) Na przykład zdjęcia architektury Dubrownika w
    sierpniowe południe z czasami powyżej 25 sekund, Adriatyk w kształcie
    waty cukrowej, skrócenie do minimum głębii ostrości przy mocno
    nasłonecznionych portretach itp..... Możliwości mnóstwo a zabawa
    super :)
    A napaliłem się bo mam dużo wolnego w Wielkanoc to bym sobie coś
    popstrykał, ale jak nie znajdę to trudno... poczekamy na listonosza :)

    pozdr
    Jarek

  • 10. Data: 2009-04-09 19:54:21
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

[...]