    From: Kuba <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zasilania kodaka z1015 IS
    Date: Wed, 10 Jun 2009 12:25:06 +0200

    pawel pisze:
    > Witam.
    > Zastanawiam się na zakupem w/w modelu, a właściwie już się zdecydowalem.
    > Chodzi mi tylko o zasilanie.
    > Czy jest możliwość zasilania tego modelu standardowymi akumulatorkami?
    > Mam taki zestaw sanyo eneloop 2000mA i ładowarkę BC700 który spisuje się
    > znakomicie.
    > Czy będę musiał go odłożyć na półkę?
    >
    > Dzięki za odpowiedź.
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ja mam Z712 IS i także Eneloopy + BC700 ;) i przyznam że zasilanie AA
    jest problematyczne - najwyraźniej aparat oczekuje napięcia nieco
    większego niż 2,4V i o wyczerpaniu baterii informuje szybciej niż by to
    wynikało z ich stanu faktycznego.

    Jako że z aparatu korzystam baardzo sporadycznie nie robi mi to większej
    różnicy, ale jeśli zamierzasz sporo pstrykać lepiej będzie nabyć
    dedykowany akumulator Kodaka.

    Kuba