  • 31. Data: 2009-02-19 15:55:48
    Temat: Re: zasady publikacji zdjęć
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Jako student płaciłem za 37m2 na początku 200zł czynszu, a pod koniec
    studiów już 500zł !!! Ciekawe czym to można uzasadnić, skoro było to w
    latach 1998-2004 w Warszawie. W tej samej Warszawie obecnie za ponad
    80m2 płacę ok.600zł. I też wydaje mi się, że gro z tego idzie na
    utrzymanie spółdzielni.
    =======================
    Nie spółdzielni tylko tych cwaniaków ce reszte w dupe kopią
    Premie za wszystko sobie fundują, pociotków zatrudniają
    przetargi ustawiają i inne takie tam...
    AdamCCS

  • 32. Data: 2009-02-19 15:57:19
    Temat: Re: zasady publikacji zdj??
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > Nie można przenieść praw autorskich OSOBISTYCH.
    > Można przenieść prawa autorskie MAJĄTKOWE.
    No to już było z 5 razy powiedziane więc nie ma co powtarzac
    ale dzięki wszystkim za odzew.
    AdamCCS

  • 33. Data: 2009-02-20 10:23:40
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 14:58:39 +0100, AdamCCS napisał(a):

    > Dostałem ostatnio ciekawą, zdawałoby się propozycję,
    > na umieszczenie w na stronach jednego z wortali,
    > zdjęć mojego autorstwa [...]
    > wraz z przeniesieniem pełnych praw autorskich i majątkowych.
    > - czyli praktycznie nie miałbym praw do własnych fot
    > a oni mogą robić z nimi, co im się podoba.

    Namnożyło się tego :(
    Nie wiem czy trafiają się jeszcze rodzynki wśród przeróżnych konkursów,
    "ciekawych ofert" bez tej sztuczki z "przeniesieniem praw", "dowolnym
    wykorzystaniem" itp.

    Nigdy co prawda nie byłem zainteresowany konkursami, ale czasami z
    ciekawości szukam w regulaminach takich "drobnym druczkiem". Nie
    przypominam sobie bym takich zapisów nie znalazł :/

    Ot, przykład - małe miasto organizuje konkurs fotograficzny. Fajnie,
    lubię moje miasto więc dlaczego by nie... No to patrzę do regulaminu:
    - 3 zdjęcia, na CD w 3072x2304, min.300dpi, dodatkowo na papierze 13x18
    Dalej rarytasy: "Uczestnik [] składając swój podpis [] oświadcza, że:
    a) posiada pełnię praw autorskich [] przenosi je na Organizatora w
    zakresie niezbędnym do jego publikacji i/lub innego rozpowszechniania,
    [] dostosowania zdjęcia do wymogów, jakie muszą zostać spełnione przy
    jego publikacji w innych formach [];
    b) przenosi nieodpłatnie autorskie prawa majątkowe [] bez ograniczeń
    czasowych i terytorialnych [] we wszelkich materiałach promocyjnych i
    reklamowych, bez względu na sposób ich zwielokrotniania i wprowadzania
    do obrotu"

    Zasięg konkursu: ogólnopolski
    Pula nagród: I 350zł, II 250, III 200

    Krótko mówiąc: "Jak zdobyć jak największą ilość zdjęć dysponując
    budżetem 800zł".

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 34. Data: 2009-02-20 15:34:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Góra pisze:
    > 3072x2304, min.300dpi

    To lubię najbardziej w konkursach :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-02-24 10:35:47
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > To lubię najbardziej w konkursach :)

    Tu im napisz: k...@c...pl :))

    http://chelmno.com.pl/PHOTO/ART/_2009/_styczen/konku
    rszakochanych/Karta%20zgloszenia.doc.

    np.: buahahaha - nie 300, a 900 i to TYSIĘCY DPI... :))

    Bodajże Szolem Alejchem napisał szmonces pt. "Głupcy z Chełmna" jak
    to miejscowa społeczność żydowska znosi wino na zabawę do wspólnej kadzi
    i każdemu przychodzi do głowy ten sam pomysł: jak sam wleje wodę, to
    nikt nie zauważy. Wynik końcowy jest oczywisty. Czasy się zmieniły, ale
    coś z ducha miejsca chyba pozostało: duże wymagania (średnioformatowe
    odbitki, pliki na CD), marne nagrody, czyli dalszy ciąg oczekiwania na
    zamianę wody w wino niskim kosztem. Po prostu głupcy z Chełmna... :)))

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 36. Data: 2009-02-24 14:52:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Bodajże Szolem Alejchem napisał szmonces pt. "Głupcy z Chełmna"

    Heh, najlepiej to przeczytać w życiu dwie książki, z tego jedną
    własną, to się człowiekowi nic nie myli, gdy pisze z pamięci... :))
    Pomyślałem - od czego Google, no i jedyny trop (co prawda bez strony i
    bez kopii w guglarce) wiedzie do Horacego Safrina i Głupców z Chełma
    :))) ale zdaje się, że i Chełmno miało swoją społeczność żydowską, to i
    podejście widać się udziela... :))) O przeniesieniu wszelkich
    możliwych praw do zdjęć pomyśleli, ale żeby konkurs był anonimowy i
    prace sygnować godłem to na to już nie wpadli. Z wody zrobić wino, z
    wody wino... ;-)

    [mr.]

  • 37. Data: 2009-02-24 22:49:52
    Temat: [OT] Re: zasady publikacji zdjęć
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 15:52:13 +0100, Mariusz [mr.] napisał(a):

> [...]
    > bez kopii w guglarce) wiedzie do Horacego Safrina i Głupców z Chełma
    > :))) ale zdaje się, że i Chełmno miało swoją społeczność żydowską

    Chełm, Chełmno - co za róznica?
    Ano miało *to* Chełmno trochę Żydów. Na początku XX w. ok. 200 osób, w
    1921 - 49. Jakaś społeczność była.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz