-
31. Data: 2011-06-17 00:56:40
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-16 23:32, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2011-06-16 23:28, marek pisze:
>>> Sąsiad założył do Felicii, żeby poprawić jej kaganki. Po pół roku
>>> użytkowania 100/90 miał odbłyśniki zruinowane.
>>
>> wypalily sie ?
>
> Nie pamiętam już czy się złuszczyły czy zmatowiały, ale efekt był
> koszmarny. Lampy poszły do wymiany - na szczęście to Felka, więc nowe
> tanie były jak barszcz.
>
Bo cała ta dodatkowa moc, w przypadku seryjnej instalacji elektrycznej
reflektorów idzie w podczerwień.
Topi wszystko dookoła, a nie oświetla nic lepiej.
Ćwiczyłem w rajdówce - dopiero wymiana całego zasilania reflektorów, od
akumulatora, przez przekaźnik, po kostki reflektorów dała sensowny
efekt, ale wtedy lepiej założyć po prostu dodatkowe reflektory niż
kombinować z mocniejszymi żarówkami w oryginalnych.
-
32. Data: 2011-06-17 00:56:43
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:4dfa8962$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
> Wtedy dokładasz sobie 4x100W dodatkowych świateł drogowych (w zależności
eee, czasy się zmieniły, teraz jest blue effeciency, dynamic blue etc.
Nalezy stosować 2x35W HID a nie pożeracze prądu które dużo biorą a mało dają
-
33. Data: 2011-06-17 01:14:14
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: "marek" <k...@o...bn>
> odbłyśniki nie zmatowiały?
>
> Moim zdaniem wypiaskowane szkło, choć nie iwem co to za auto, ale to
> standard po nastu latach uzytkowania.
nic nie zmatowialo. lampy sa jak nowe. oczywiscie rozumiem ze wiekszosc
tutaj piszacych nigdy nie widzialo takiej drogi po ktorych sie poruszam. ja
za pierwszym razem tez bylem w szoku :)
drogi wygladaja tak, ze po horyzont widac jezdnie(w dzien), zadnego zakretu
i wniesien, po bokach nic, rowniez po horyzont. no i zwyczajnie dlugie
swiatla sa za krotkie aby bezpiecznie tamtedy jezdzic 100km/h. tzn ja sie
dziwnie czuje i chcialbym widziec dalej. zwlaszcza ze czasem zdarzy sie ze
na drodze siedzi sobie dosyc duze zwierze, czasami martwe. zdarzaja sie tez
dziury spore. niestety jest tak ze jedziesz np 100-200km i droga zajebista,
a nagle pojawia sie gleboka dziura. czlowiek przyzwyczajony do dobrej drogi
jedzie szybciej niz gdyby dziury byly czesciej i po prostu jest mniej
uwazny.. w dodatku nie ma przeciwskazan aby uzyc dodatkowej mocy swiatel
poniewaz natezenie ruchu w tamtym rejonie nocą jest 1 samochod/noc lub
zadnego w najlepszym wypadku.
oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg
ostatecznie temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial ku
zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna historia bo widze
ze produkuja h3 130watowe :D
Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w. ciekawe
czy wsadzenie 130w cos popsuje ?
-
34. Data: 2011-06-17 01:24:08
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: "marek" <k...@o...bn>
> Zazwyczaj problemy związane ze słabą widocznością w nocy to:
> - porysowana przednia szyba
> - porysowane/zmatowione obudowy reflektorów albo same odbłyśniki
> - niskiej jakości połączenia elektryczne (sprawdź czy nie masz spadków
w moim przypadu problemem jest topografia terenu, co wyjasnilem w innym
poscie :)
faktycznie chyba zaloze na dach 4 dalekosiezne z hidami. tylko gdzie schowac
przetwornice? kabelek nie jest zbyt dlugi a woda chyba im nie sluzy ?
-
35. Data: 2011-06-17 02:28:30
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>
W dniu 2011-06-17 01:24, marek pisze:
>> Zazwyczaj problemy związane ze słabą widocznością w nocy to:
>> - porysowana przednia szyba
>> - porysowane/zmatowione obudowy reflektorów albo same odbłyśniki
>> - niskiej jakości połączenia elektryczne (sprawdź czy nie masz spadków
>
> w moim przypadu problemem jest topografia terenu, co wyjasnilem w innym
> poscie :)
>
> faktycznie chyba zaloze na dach 4 dalekosiezne z hidami. tylko gdzie
> schowac przetwornice? kabelek nie jest zbyt dlugi a woda chyba im nie
> sluzy ?
Jezeli to terenowka, to dodatkowy klocek Ci pewno roznicy nie zrobi.
Zainteresuj sie alubox firmy scame i dlawiki z castoramy - i masz
szczelne miejsce :)
--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167
Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl
-
36. Data: 2011-06-17 02:44:46
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: "marek" <k...@o...bn>
> Zainteresuj sie alubox firmy scame i dlawiki z castoramy - i masz
> szczelne miejsce :)
moglbys troche jasniej? :)
-
37. Data: 2011-06-17 03:38:15
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: "marek" <k...@o...bn>
> oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
> http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg
tu troche lepsza probka istoty problemu :
http://img850.imageshack.us/img850/9950/dsc01466y.jp
g
:)
-
38. Data: 2011-06-17 06:50:51
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
to napisał(a):
> One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
Ty chyba jesteś daltonistą jak one są niebieskawe.
--
Krzysiek
-
39. Data: 2011-06-17 06:55:59
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
marek napisał(a):
> kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie
> zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.
Ale chrzanisz farmazony.
Jeszcze raz. Sama żarówka to pół sukcesu.
Napięcie na wtyczce to raz(min. 14V), a dwa, odbłyśniki czyste.
--
Krzysiek
-
40. Data: 2011-06-17 08:22:26
Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-06-16, marek <k...@o...bn> wrote:
>> To w takim razie nie lepiej wstawić jakiś zestaw HID? Czy nie można?
>
> podobno zestaw hid w h4 kulawo dziala. wyczytane na tej grupie.
>
Masz ryflowane szklo czy gladkie? U mnie przy gladkim snop swiatla jest
jak przy normalnych zarowkach ale jazda jest calkiem inna o dlugich nie
wspominajac. Przy ryflowanym swieci to wszedzie.
--
Artur