  • 31. Data: 2011-06-17 00:56:40
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie pamiętam już czy się złuszczyły czy zmatowiały, ale efekt był
    > koszmarny. Lampy poszły do wymiany - na szczęście to Felka, więc nowe
    > tanie były jak barszcz.

    Bo cała ta dodatkowa moc, w przypadku seryjnej instalacji elektrycznej
    reflektorów idzie w podczerwień.
    Topi wszystko dookoła, a nie oświetla nic lepiej.

    Ćwiczyłem w rajdówce - dopiero wymiana całego zasilania reflektorów, od
    akumulatora, przez przekaźnik, po kostki reflektorów dała sensowny
    efekt, ale wtedy lepiej założyć po prostu dodatkowe reflektory niż
    kombinować z mocniejszymi żarówkami w oryginalnych.

  • 32. Data: 2011-06-17 00:56:43
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Wtedy dokładasz sobie 4x100W dodatkowych świateł drogowych (w zależności

    eee, czasy się zmieniły, teraz jest blue effeciency, dynamic blue etc.
    Nalezy stosować 2x35W HID a nie pożeracze prądu które dużo biorą a mało dają

  • 33. Data: 2011-06-17 01:14:14
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > odbłyśniki nie zmatowiały?
    >
    > Moim zdaniem wypiaskowane szkło, choć nie iwem co to za auto, ale to
    > standard po nastu latach uzytkowania.

    nic nie zmatowialo. lampy sa jak nowe. oczywiscie rozumiem ze wiekszosc
    tutaj piszacych nigdy nie widzialo takiej drogi po ktorych sie poruszam. ja
    za pierwszym razem tez bylem w szoku :)
    drogi wygladaja tak, ze po horyzont widac jezdnie(w dzien), zadnego zakretu
    i wniesien, po bokach nic, rowniez po horyzont. no i zwyczajnie dlugie
    swiatla sa za krotkie aby bezpiecznie tamtedy jezdzic 100km/h. tzn ja sie
    dziwnie czuje i chcialbym widziec dalej. zwlaszcza ze czasem zdarzy sie ze
    na drodze siedzi sobie dosyc duze zwierze, czasami martwe. zdarzaja sie tez
    dziury spore. niestety jest tak ze jedziesz np 100-200km i droga zajebista,
    a nagle pojawia sie gleboka dziura. czlowiek przyzwyczajony do dobrej drogi
    jedzie szybciej niz gdyby dziury byly czesciej i po prostu jest mniej
    uwazny.. w dodatku nie ma przeciwskazan aby uzyc dodatkowej mocy swiatel
    poniewaz natezenie ruchu w tamtym rejonie nocą jest 1 samochod/noc lub
    zadnego w najlepszym wypadku.
    oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
    http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg

    ostatecznie temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial ku
    zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna historia bo widze
    ze produkuja h3 130watowe :D
    Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w. ciekawe
    czy wsadzenie 130w cos popsuje ?

  • 34. Data: 2011-06-17 01:24:08
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Zazwyczaj problemy związane ze słabą widocznością w nocy to:
    > - porysowana przednia szyba
    > - porysowane/zmatowione obudowy reflektorów albo same odbłyśniki
    > - niskiej jakości połączenia elektryczne (sprawdź czy nie masz spadków

    w moim przypadu problemem jest topografia terenu, co wyjasnilem w innym
    poscie :)

    faktycznie chyba zaloze na dach 4 dalekosiezne z hidami. tylko gdzie schowac
    przetwornice? kabelek nie jest zbyt dlugi a woda chyba im nie sluzy ?

  • 35. Data: 2011-06-17 02:28:30
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 01:24, marek pisze:

> [...]
    >
    > faktycznie chyba zaloze na dach 4 dalekosiezne z hidami. tylko gdzie
    > schowac przetwornice? kabelek nie jest zbyt dlugi a woda chyba im nie

    Jezeli to terenowka, to dodatkowy klocek Ci pewno roznicy nie zrobi.

    Zainteresuj sie alubox firmy scame i dlawiki z castoramy - i masz
    szczelne miejsce :)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

  • 36. Data: 2011-06-17 02:44:46
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Zainteresuj sie alubox firmy scame i dlawiki z castoramy - i masz
    > szczelne miejsce :)

    moglbys troche jasniej? :)

  • 37. Data: 2011-06-17 03:38:15
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
    > http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg

    tu troche lepsza probka istoty problemu :
    http://img850.imageshack.us/img850/9950/dsc01466y.jp

    :)

  • 38. Data: 2011-06-17 06:50:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
    Ty chyba jesteś daltonistą jak one są niebieskawe.
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2011-06-17 06:55:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    marek napisał(a):
    > kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie
    > zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.
    Ale chrzanisz farmazony.
    Jeszcze raz. Sama żarówka to pół sukcesu.
    Napięcie na wtyczce to raz(min. 14V), a dwa, odbłyśniki czyste.
    --
    Krzysiek

  • 40. Data: 2011-06-17 08:22:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, marek <k...@o...bn> wrote:

    > podobno zestaw hid w h4 kulawo dziala. wyczytane na tej grupie.

    Masz ryflowane szklo czy gladkie? U mnie przy gladkim snop swiatla jest
    jak przy normalnych zarowkach ale jazda jest calkiem inna o dlugich nie
    wspominajac. Przy ryflowanym swieci to wszedzie.

    --
    Artur