  • 1. Data: 2011-06-16 20:41:26
    Temat: Re: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    >Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co

    oba wyglądają na bite

    jk

  • 2. Data: 2011-06-16 20:42:36
    Temat: Zakup Audi A4 B6 benzyna
    Od: Artur W <a...@g...com>

    Mam zamiar kupić pojazd jak w temacie, ale jeszcze się waham. Warto
    inwestować w takiego staruszka z lat 2001 - 2002 czy lepiej kupić
    nowszego francuza np. lagunę :) Jeżeli tak to na co zwracać uwagę?
    Tutaj są dwa ogłoszenia sprzedaży samochodów które by mi odpowiadały.

    http://otomoto.pl/audi-a4-C19200450.html
    http://otomoto.pl/audi-a4-sedan-zarejestrowany-C1924
    9736.html

    Da się wypatrzeć coś podejrzanego na tych zdjęciach, albo w opisie co
    by na próżno nie jechać?
    Może ktoś z was ma namiar na jakiś pojazd tego typu do sprzedania w
    dobrym stanie (jestem z łódzkiego).

    --
    Artur

  • 3. Data: 2011-06-16 20:48:06
    Od: Artur W <a...@g...com>

    On 16 Cze, 20:41, "ania" <a...@w...pl> wrote:

    > oba wygl daj na bite

    Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

    --
    Artur

  • 4. Data: 2011-06-16 20:56:01
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    >Dzięki za info. Możesz powiedzieć po czym to widać?

    statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na
    lawecie. Nie sprowadza się tej klasy nieuszkodzonej. Bajki o emerycie
    Niemieckim co jeździł tylko to kościoła można między bajki.
    NIe pytaj czy ale jak był bity. Może lekko czego Ci życzę

  • 5. Data: 2011-06-16 20:59:10
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > statystyka mówi. Masz 95% szansy, że taki samochód przyjechał tu nie na

    Sorry miało być "na lawecie" ale spradzałam słowy w słowyniku i za szybko
    poszło

  • 6. Data: 2011-06-16 21:08:00
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Witaj:)

    Moim zdaniem warto zainwestowac w sumie w nie tak stare auto. Mam taka
    A4, rocznik 2001 - 4 lata kraju. Auto jest na fabrycznym obnizonym
    zawieszeniu. Silnik 2.0 Pb95 131PS. Aktualny przebieg to ponad
    170.000km (kupiona z fabrycznym 123.000). Przez 4 lata eksploatacji
    wymienilem:

    - lozysko przedniego kola,
    - uszczelke pod pokrywa zaworow
    - czujnik swiatel stop

    Ostatnio musialem wymienic 2 cewki (po 175zl/szt w ASO), gdyz wina
    byla nie wymieniona na czas uszczelka pokrywy zaworow (mimo, ze sie
    tego domagalem od mechanika - bez komentarza, juz zmieniony) - efekt:
    w dwoch cewkach zebral sie olej. W najblizszym czasie bede wymienial
    tarcze i klocki przednie oraz laczniki i drazki.

    Reasumujac, auto godne uwagi i moim zdaniem koszt czesci przez 4-ro
    letni okres eksploatacji nie jest duzy. Ma toto juz swoje lata, a
    obnizona zawiecha i "nasze drogi" robia swoje.

    Nie wiem, po czym <ania> wnioskuje, ze oba egzemplarze byly bite. W
    kazdym razie kazda a4 z tych lat ma nieco inny odcien fragmentu
    zderzaka przedniego i tylniego. Moja nie byla bita - przed zakupem w
    DE robilem kompleksowy przeglad TUV - m.in. wlasnie pod katem
    powypadkowosci.

    Ogolnie polecalbym Tobie wyjazd do Niemiec w celu zakupu auta wlasnie
    tam. Pamietaj, ze za dobrze utrzymany egzemplarz, w Niemczech
    zaplacisz wiecej niz w Polsce - a skads to sie bierze.

    Gdybys chcial dowiedziec sie jeszcze jakis informacji, badz szukal
    osoby, ktora pomoze Tobie sprowadzic "niebite" auto - odezwij sie na
    priv.
    GG: 5767314.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 7. Data: 2011-06-16 21:11:22
    Od: koziel <k...@w...pl>

    tak jeszcze a'propo tej A4 z pierwszego linka: w B6 nie montowano juz
    takiego radia, a takie jak posiada ta drugim linku, albo na CD ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 8. Data: 2011-06-16 21:13:15
    Od: koziel <k...@w...pl>

    chyba moja odpoiedz na Twoj temat poszla na maila - male
    przeoczenie ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 9. Data: 2011-06-16 21:14:38
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > chyba moja odpoiedz na Twoj temat poszla na maila - male

    nie nie dostalam. Wywal anty spam

  • 10. Data: 2011-06-16 21:15:15
    Od: Artur W <a...@g...com>

    On 16 Cze, 20:59, "ania" <a...@w...pl> wrote:

    > Sorry mia o by "na lawecie" ale spradza am s owy w s owyniku i za szybko
    > posz o

    Dobrze byłoby znaleźć coś z tych 5%. Raczej pojadę z kimś kto się
    trochę lepiej zna ode mnie na tym i z czujnikiem lakieru ale fajnie
    byłoby już jakiś przesiew wstępny zrobić żeby nie jeździć tych
    statystycznych 20 razy :)

    --
    Artur