  • 1. Data: 2011-06-16 20:01:55
    Temat: Jaki do 55tys
    Od: emac <e...@n...to.pl>

  • 2. Data: 2011-06-16 20:07:21
    Temat: Re: Jaki do 55tys
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "emac" <e...@n...to.pl> napisał w wiadomości
    news:itdgdk$uka$1@news.onet.pl...
    > nie wiem co brać, myślałem o:
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III

    Wszystkie na podobną modłę
    Zobacz z bliska i weź dowolny z jakiegokolwiek powodu.
    Może personel ładny?.

  • 3. Data: 2011-06-16 20:11:21
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "emac" <e...@n...to.pl> napisał w wiadomości
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III
    >
    > można prosić o pomoc?

    to czytałeś :
    http://www.auto-swiat.pl/1-kia-cee%E2%80%99d-sw-kont
    ra-opel-astra-sports-tourer-czy-koreanskie-kombi-moz
    e-byc-lepsze-od-niemieckiego
    ?

  • 4. Data: 2011-06-16 20:33:32
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > to czytałeś :
    > http://www.auto-swiat.pl/1-kia-cee%E2%80%99d-sw-kont
    ra-opel-astra-sports-tourer-czy-koreanskie-kombi-moz
    e-byc-lepsze-od-niemieckiego
    > ?

    I wez pod uwage, ze w AutoSwiecie zawsze wygrywa Skoda, wiec gdyby i w
    tym tescie byla to by napewno wygrala.

    Ps. Ja bym wybral Skode wlasnie, ale nie wszyscy podzielaja pewnie moj
    poglad.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2011-06-16 20:52:08
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Może ktoś wie, w którym najdłużej wytrzyma blacha.

    jeśli wszystkie czy so podobne, ale jedn z niech ma 7 lat gwyrancji to który
    weźmiesz?

  • 6. Data: 2011-06-16 20:52:12
    Od: emac <e...@n...to.pl>

    W dniu 2011-06-16 20:01, emac pisze:
    > Witam,
    > mam pytanie o nowy samochód
    >
    > założenia:
    > - jest 55 tys. PLN
    > - kombi
    > - benzyna
    > - klima
    > - miasto
    > - chmurka
    >
    > nie wiem co brać, myślałem o:
    > 1) Kia Ceed
    > 2) Octavia
    > 3) Astra III
    >
    > można prosić o pomoc?
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki wam!
    Może ktoś wie, w którym najdłużej wytrzyma blacha.
    Pozdro

  • 7. Data: 2011-06-16 20:53:28
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ps. Ja bym wybral Skode wlasnie, ale nie wszyscy podzielaja pewnie moj
    > poglad.

    Ja nie neguję żadnego z tych dupowozow
    Każdy ma jakieś preferencje
    Dla podanych wymogów wszystkie są dobre
    Pytacz sam się musi przymierzyć i coś wybrać uwzgledniając inne czynniki niż
    wymienił

    Może wybierze jeszcze cos innego?

    Nie wiemy czy chce jeździć sam czy z balastem, jest mały czy duży?
    Co to za miasto? Wyśmierzyce czy Warszawa ?
    Czy otoczenie będzie Go krytykować, ze nie kupił używanego "niemca"?

  • 8. Data: 2011-06-16 20:57:11
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Może ktoś wie, w którym najdłużej wytrzyma blacha.

    Kto może wiedzieć, z czego zrobią Twój egzemplarz?
    Merc daje 30 lat na perforacje i gnije
    Zakonserwuj po zakupie jak dawniej się robiło, co 5 lat powtarzaj, to długo
    wytrzyma.

  • 9. Data: 2011-06-16 20:58:12
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > NajDroższa Kolino, Gwarancja 7 lat to reklamowy bełkot

    wiesz miśu, u nas jeździ w poolu ok 30 Kiów i niektóre mają 4-5 lat więc
    gwyrantuje ci że gwarancja 7letnia to nie byłkot....
    Dlatego astry poszły w odstawkem

  • 10. Data: 2011-06-16 20:58:36
    Od: "!sp" <s...@a...er>