  • 1. Data: 2011-06-16 23:02:45
    Temat: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa 100/55,
    100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90.
    Czy ktos uzywa jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie polecic ?
    przesadzac nie zamierzam, wiec te dwie ostatnie raczej odpadaja ze wzgledu
    na grubosc kabli w instalacji oraz obawe o plastikowe czesci reflektora,
    choc nie ukrywam ze byly by rewelacyjne zapewne. szukam jakichs porzadnych
    setek. czy ktos uzywa zarowek tej firmy ?

    od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne itp.
    tam gdzie chce to uzyc jest to legalne.

  • 2. Data: 2011-06-16 23:12:23
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne
    > itp. tam gdzie chce to uzyc jest to legalne.

    To w takim razie nie lepiej wstawić jakiś zestaw HID? Czy nie można?

  • 3. Data: 2011-06-16 23:15:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 23:02:45 +0200, marek napisał(a):

> [...]
    > setek. czy ktos uzywa zarowek tej firmy ?
    >
    > od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne itp.

    Jest to nielegalne i głupie, bo przeciąża instalację i wypala styki.
    Wyczyść dokładnie reflektory, zadbaj o instalację, żeby nie było spadków
    napięcia itp.
    Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-06-16 23:18:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-16 23:02, marek pisze:
> [...]
    >
    > od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne
    > itp. tam gdzie chce to uzyc jest to legalne.

    Sąsiad założył do Felicii, żeby poprawić jej kaganki. Po pół roku
    użytkowania 100/90 miał odbłyśniki zruinowane.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-06-16 23:25:59
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > To w takim razie nie lepiej wstawić jakiś zestaw HID? Czy nie można?

    podobno zestaw hid w h4 kulawo dziala. wyczytane na tej grupie.

  • 6. Data: 2011-06-16 23:27:54
    Od: "marek" <k...@o...bn>

> [...]
    > napięcia itp.
    > Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.

    tam gdzie chce to uzywac jest legalne. czy glupie to bym sie klocil.
    reflektory sa czyste, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla. wyobraz
    sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i bez innych
    uzyszkodnikow drogi :)

  • 7. Data: 2011-06-16 23:28:16
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Sąsiad założył do Felicii, żeby poprawić jej kaganki. Po pół roku
    > użytkowania 100/90 miał odbłyśniki zruinowane.

    wypalily sie ?

  • 8. Data: 2011-06-16 23:30:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-16 23:27, marek pisze:

> [...]
    > reflektory sa czyste, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla.
    > wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i

    To lepiej zamontować dwa dodatkowe reflektory dalekosiężne. :)

  • 9. Data: 2011-06-16 23:32:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-16 23:28, marek pisze:

    > wypalily sie ?

    Nie pamiętam już czy się złuszczyły czy zmatowiały, ale efekt był
    koszmarny. Lampy poszły do wymiany - na szczęście to Felka, więc nowe
    tanie były jak barszcz.

  • 10. Data: 2011-06-16 23:33:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > podobno zestaw hid w h4 kulawo dziala. wyczytane na tej grupie.

    Myślę, że i tak będzie lepiej niż z jakąś bosmą. Widziałem testy tanich
    żarówek 100 W, większość z nich ma dużo niższą, niż deklarowana, moc i
    świeci beznadziejnie.