  • 1. Data: 2011-06-16 21:24:35
    Temat: Slaba klima, cieple powietrze na zimnym nadmuchu
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Zastanawialo mnie co moze byc przyczyna tego, ze klima nie daje az tak
    zimnego powietrza.

    Dzisiaj wylaczylem klime i wlaczylem sam nawiew i w opcji na zimno leci
    letnie powietrze (nawet jak na zewnatrz jest zimno, a samochod dosyc
    szybko jedzie).

    Wszystkie rurki w silniku sa gorace (nie sprawdzalem na wlaczonej
    sprezarce).

    Jak klima pracuje, to w okolicy ciegien pokretel od
    temp/nawiewu/kierunku 2 rurki sa bardzo cieple (srodkowa konsola).

    Pacjent to escort 1.6

    Co moze byc przyczyna ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-06-16 21:47:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Jak klima pracuje, to w okolicy ciegien pokretel od temp/nawiewu/kierunku
    > 2 rurki sa bardzo cieple (srodkowa konsola).
    >
    > Pacjent to escort 1.6
    >
    > Co moze byc przyczyna ?

    Klima ręczna?
    No to pewnie nagrzewnica pracuje cały czas, więc pokrętło/zaworek od
    temperatury nawiewu jest skopane.

  • 3. Data: 2011-06-16 21:57:29
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-06-16 21:24, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Co moze byc przyczyna ?
    Pisanie po polskawemu?

  • 4. Data: 2011-06-16 21:58:44
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 21:47, Cavallino pisze:
> [...]
    > wiadomości news:

    > Klima ręczna?
    > No to pewnie nagrzewnica pracuje cały czas, więc pokrętło/zaworek od

    Ano reczna.

    Pokretlo raczej jest ok - nie czuje zadnego oporu czy przeskoku - a
    ciegna pracuja normalnie (tam, gdzie jest goraco).

    A zaworek - gdzie to, jak to, co to ?:)

  • 5. Data: 2011-06-16 22:00:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Pokretlo raczej jest ok - nie czuje zadnego oporu czy przeskoku - a ciegna
    > pracuja normalnie (tam, gdzie jest goraco).

    Ale skoro nadal leci ciepłe, to nie zamykają.
    Względnie termostat spieprzony.

  • 6. Data: 2011-06-16 22:01:42
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 21:57, PH pisze:
    > Pisanie po polskawemu?

    Czepiasz sie braku pl fontow, czy moze spacji po >?< - bo chyba nudzi ci
    sie, skoro zwracasz na to uwage, a nie na temat...

  • 7. Data: 2011-06-16 22:03:02
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 22:00, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Ale skoro nadal leci ciepłe, to nie zamykają.
    > Względnie termostat spieprzony.

    Zapytam inaczej - czy moze powodem byc jakies uszkodzenie/niedomaganie
    sprezarki czy tez zatkany uklad? Czy raczej tak, jak piszesz kwestia
    puszczania cieplego powietrza z nagrzeniwnicy?

    Martwia mnie te gorace rurki w okolicy ciegien.

  • 8. Data: 2011-06-16 22:05:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:itdnhm$dvv$4@inews.gazeta.pl...

    > Zapytam inaczej - czy moze powodem byc jakies uszkodzenie/niedomaganie
    > sprezarki czy tez zatkany uklad?

    A skąd mam wiedzieć?
    Jeśli na nadmuchu zimnego leci Ci ciepłe, to najpierw tego babola napraw, a
    potem się bierz za sprawdzanie klimy.

  • 9. Data: 2011-06-16 22:07:15
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 22:05, Cavallino pisze:

    > A skąd mam wiedzieć?
    > Jeśli na nadmuchu zimnego leci Ci ciepłe, to najpierw tego babola
    > napraw, a potem się bierz za sprawdzanie klimy.

    Ok, jutro pogrzebie - dzieki!

  • 10. Data: 2011-06-16 22:28:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    cavalino ale przeciez powietrze zasysane jest z okolic komory silnika i w
    sloncu nie ma sily zeby powietrze na wylocie po wedrowce przez nagrzane
    plastiki deski i rozgrzana blache bylo zimne lub podobne do otoczenia.

    dzisiaj testowalem to zreszta sam.
    zaparkowalem i nie chcac smrodzic i halasowac na postoju (a stalem godzine)
    wlaczylem jedynie nawiew do oporu. po jkakims czasie stwierdzilem ze
    powietrze z nawiewu jest duzo cieplejsze niz to za szyba.

    klima na postoju moze slabo chlodzic jesli wentylator ma uszkodzony bieg od
    klimy (wolne obroty wentylatora albo jesli jest oosbny wentyl to moze on
    jest zwalony).