  • 71. Data: 2011-06-18 14:17:19
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzyś,

    Saturday, June 18, 2011, 1:34:40 PM, you wrote:

    > No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.

    Że kto, analfabeto?

    *PLONK!* na kolejne wcielenie. Śmietnik duży jest - zmieścisz się.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2011-06-18 14:18:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Saturday, June 18, 2011, 1:53:34 PM, you wrote:

    > Widzę, że i Ty masz swoje ekscentryczne hobby -- informowanie wszem i
    > wobec kogo masz w KF-ie. :>

    Informuję, żeby się nie trudził pisaniem do mnie jeden z drugim.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 73. Data: 2011-06-18 15:38:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-18 09:49, J.F. pisze:

    > Ale ksenony sa tez jasne. i nie trzeba az tak grubych przewodow.

    Im żółtsze światło, tym lepsze (w takich warunkach). Ksenonem nie
    osiągniesz tego, jest zupełnie zbędny. Ksenon to sobie można zamontować
    na normalne drogi a i jak spadnie deszcz jest problem, bo nic nie widać.
    A co dopiero w takich warunkach, gdzie mgły i inne warunki...

  • 74. Data: 2011-06-18 15:50:07
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-06-18 15:38, Filip KK pisze:
> [...]
    > na normalne drogi a i jak spadnie deszcz jest problem, bo nic nie widać.
    > A co dopiero w takich warunkach, gdzie mgły i inne warunki...

    Ksenon 4300K nie jest taki zły nawet jak deszcz spadnie. Problem jest
    przy >6000K.

  • 75. Data: 2011-06-18 15:51:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-18 15:50, Excite pisze:

    > Ksenon 4300K nie jest taki zły nawet jak deszcz spadnie. Problem jest
    > przy >6000K.

    4300K daje białe światło w porównaniu do zwykłej żarówki 55W...

  • 76. Data: 2011-06-18 18:12:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 16 Jun 2011 23:27:54 +0200, marek <k...@o...bn> wrote:

    > wyobraz
    > sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i bez innych
    > uzyszkodnikow drogi :)

    To potrzebujesz tego:
    http://www.rallylights.com/Hella_Rallye_4000.aspx

    r.
    _____________

  • 77. Data: 2011-06-18 18:30:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-18 13:11:34 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Ale Ty oczywiście musiałeś ścierwo ze śmietnika wywlec :(
    >
    > [...]

    Wiesz, mam swoją politykę filtrowania treści i ona się sprawdza.
    Jeśli komuś odpisuję, to nie oznacza to ani tego, że ma
    dobrą kartotekę u mnie, ani tego, że ma złą.
    Po prostu świat się dzieli na tych będących w KF i na tych, którzy do
    niego trafią.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 78. Data: 2011-06-18 18:35:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-18 14:18:59 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Informuję, żeby się nie trudził pisaniem do mnie jeden z drugim.

    To kiedyś miało sens. Sprawdza się też w małych gronach.
    ("...Janie! Jan powie temu panu, że dla tego pana państwa w domu nie ma
    i nigdy nie będzie!...")

    Ba! Ktoś nawet mógłby rzec, że to oznaka szacunku okazywanego osobie, o
    której ma się zdanie, że jest ostanią szmatą czy czymś podobnym.
    Z drugiej strony - prościej jest nie czytać. Po prostu...
    (chyba, że ważna jest kwestia Ostatniego Zdania - wtedy publiczne
    plonkowanie wprawdzie ostatniego zdania nie daje, ale pozwala udawać,
    że się z honorem z dyskusji uciekło ;-))

    --
    Bydlę

  • 79. Data: 2011-06-18 21:18:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Teraz już wiem na pewno, że jesteś stuprocentowym analfabetą. :-)
    A ty tępakiem.
    > Czy mógłbyś szerzej opisać tę technikę seksualną?
    Ty na dole a RoMan na górze. Potem zmiana.
    --
    Krzysiek

  • 80. Data: 2011-06-19 02:35:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysztof 45

    > A ty tępakiem.

    A Ty dwa razy.

    > Ty na dole a RoMan na górze. Potem zmiana.

    Czy nie uważasz, że gejowskie fantazje na temat interlokutorów z usenetu
    wypadałoby leczyć albo przynajmniej skonsultować ze specjalistą?