  • 11. Data: 2011-06-16 23:37:17
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Myślę, że i tak będzie lepiej niż z jakąś bosmą. Widziałem testy tanich
    > żarówek 100 W, większość z nich ma dużo niższą, niż deklarowana, moc i
    > świeci beznadziejnie.

    nie chodzi o ta konkretna marke, tylko ogolnie pytam o mocniejsze zarowy.
    markowe koncerny tez je produkuja.

  • 12. Data: 2011-06-16 23:44:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 23:27:54 +0200, "marek" <k...@o...bn> said:

    > reflektory sa czyste

    Nowe, czy stare?
    Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i przeniknięcie.
    Czyli odbłyśniki i szkła.

    > , instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla.

    Czyli trzeba długie, halogeny, ksenony...
    ...ale najpierw podstawowe rzeczy.
    :-)

    > wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i
    > bez innych uzyszkodnikow drogi :)

    To długie.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-06-16 23:46:23
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości
    > potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa
    > 100/55,

    nie tędy droga. Spróbuj xenona, będziesz miał 2x wiecej światła.

  • 14. Data: 2011-06-16 23:50:36
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Potwierdzam. W swoim rzechu wlozylem chinskie setki. Cale szczescie, ze
    przepalily sie zanim ujaralem styki do konca, oskrobalem tylko troche i
    wlozylem normalne zarowki.

    --
    Pozdr

  • 15. Data: 2011-06-16 23:56:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    marek napisał(a):
    >potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa
    > 100/55, 100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90. Czy ktos uzywa
    > jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie polecic ?
    Kiedyś temat przerabiałem osobiście, kupowałem, testowałem i
    stwierdziłem że to jedno wielkie gówno.
    Świeci trochę mocniej, tylko że w dalszym ciągu żółto i rozpieprza
    akumulator na wolnych obrotach.

    Po tamtych testach stwierdziłem że podstawa zajebistych H4 to:
    Na wtykach od żarówek masz mieć co najmniej 14V na wolnych obrotach.
    Jak masz mniej V, pomaga dodatkowa masa na silnik, i z plusem tez
    można pokombinować jak gdzieś masz straty, ale w tedy polecam wizytę u
    elektryka.
    Nowe oryginalne odbłyśniki w reflektorach jak są już h....e, i żarówki
    typu np. Philips Blue Vision lub Vision Plus. Osram też ma dobre, ale
    nie używałem.

    Uwierz mi, to świeci zajebiście.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-06-16 23:59:49
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Nowe oryginalne odbłyśniki w reflektorach jak są już h....e, i żarówki
    > typu np. Philips Blue Vision lub Vision Plus. Osram też ma dobre, ale
    > nie używałem.

    kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie
    zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.

  • 17. Data: 2011-06-17 00:00:48
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > To lepiej zamontować dwa dodatkowe reflektory dalekosiężne. :)

    tez o tym mysle. a moze do nich zamiast h3 wpakowac hidy ? wiem ze tak
    ludzie robia.

  • 18. Data: 2011-06-17 00:02:01
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Nowe, czy stare?

    stare.

    > Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i
    > przeniknięcie.
    > Czyli odbłyśniki i szkła.

    wyjalem cale lapy i umylem w domu dokladnie.
    nawet kostki wymienilem na nowe profilaktycznie.

  • 19. Data: 2011-06-17 00:03:05
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Nie pamiętam już czy się złuszczyły czy zmatowiały, ale efekt był
    > koszmarny. Lampy poszły do wymiany - na szczęście to Felka, więc nowe
    > tanie były jak barszcz.

    ja na to pozwolic sobie nie moge. do mojego 12 letniego grata uzywka
    kosztuje 1000 zl na allegro.

  • 20. Data: 2011-06-17 00:03:49
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > nie tędy droga. Spróbuj xenona, będziesz miał 2x wiecej światła.

    tutejsi znachorzy pisali ze jesli juz takie cos to do soczewek a nie do h4