  • 201. Data: 2011-09-30 16:20:36
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7kjb87dblh0larfj6csdl93mhgvmvguq8g@4ax.com...

    > jeśli wjeżdża się w wąski wjazd i nie można tego zrobić bliżej
    > krawędzi jezdni, to tak.

    Nie, to jest wyraźnie zakazane rozwiązanie i cholernie karygodne.
    A tam chyba nawet kierunku prawego nie było.

  • 202. Data: 2011-09-30 16:21:55
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Widzę na pozostałych Twoich filmach, że lubisz zapierdalać bez
    > opamiętania i wyprzedzać w stylu szaleńczym, zjeżdżając nawet na
    > miejsca niedopuszczone do ruchu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=nuQf9mf14hA

    O! Właściciel usunął film... Ciekawe dlaczego? :>

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 203. Data: 2011-09-30 16:24:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-30, Marek Giżyński <_...@g...pl> wrote:

    > Człowieku - koleś stanął w poprzek prawego pasa. CZY TO JEST WG CIEBIE
    > NORMALNE ZACHOWANIE NA DRODZE?

    Walenie w stojącą przeszkodę tym bardziej nie jest.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 204. Data: 2011-09-30 16:26:58
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita

    Wina obopólna. Gościu nie powinen skręcić w prawo, a ty nie powinienes tak
    zap.... szczególnie przed pasami. Pasy dla pieszych a ten gazuje jak
    oszalały. Dajten filmik policji, to dowalną ci jakiś mandacik za kozaczenie.

    MS

  • 205. Data: 2011-09-30 16:29:51
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > No zaraz zaraz - facet zjeżdżał na parking przez prawy pas upewniwszy się,
    > że jest on wolny a megrims w niego strzela gwałtownie zmieniając wcześniej
    > pas na kolizyjny. Facetowi może się należeć mandat za brak sygnalizacji,
    > skręcanie przez dwa pasy, cokolwiek. Ale nie jest on sprawcą kolizji i
    > nawet nie zajechał megrimsowi drogi!

    Dokładnie tak, nie dość że grzeje na pasach, to jeszcze centralnie wali w
    skręcający samochód jak kierowana torpeda, i jeszcze chce zwalić winę na
    niego.

    MS

  • 206. Data: 2011-09-30 16:31:36
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Szkoda, że szyba brudna i kamera oślepiona przez słońce - nie widać
    > nawet, czy tamtem sygnalizował zmianę zamiaru.

    Wyraźnie widać kierunkowskaz w prawo w drugiej sekundzie filmu.

    MS

  • 207. Data: 2011-09-30 16:32:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-30 16:17, Rychu pisze:

    > Oczywista, że jego.

    PS4. Widzę, że się wylewają kolejne baranie krzyki, a 3/4
    z nich bez elementarnej znajomości przepisów. :] Uogólniam,
    bo na poszczególne beki nie ma co w ogóle odpisywać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 208. Data: 2011-09-30 16:32:55
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 16:19, Cavallino pisze:

    > Przecież mówił, że byl przekonany, że gość pojedzie w lewo.
    > W takiej sytuacji - czemu miał by się nie zmieścić?

    Wiem że kamera przekłamuje co do odległości, ale jak się dobrze
    przyjrzysz to zauważysz że ten z przodu jednak miga, a mimo to megrism
    nie zwalnia (2 sek). Myślę, że wstępnie zakładał że ominie zawalidrogę
    (widać że facet z przodu dopiero zaczyna jazdę, zresztą jak idiota
    włącza się do ruchu wjeżdżając na środkowy pas zamiast normalnie na
    prawy).

    Ba - jak już widzi że facet zjeżdża na prawo zamiast instynktownie
    uciekać na lewy pas - megrism wali na prawy. Dlaczego? bo "może się
    zmieści"? IMHO to głupi odruch wyprzedzania prawym pasem co doprowadziło
    do wypadku. Zresztą widząc pierwszy manewr tego ciapciaka megrism
    powinien jednak włączyć ostrożność zamiast wierzyć w swoje kuce pod maską.

    Facet z przodu wykonał mega głupi manewr, ale ta sytuacja była do
    uniknięcia. Tylko nie w ten sposób. Nie prawym pasem.
    --
    MZ

  • 209. Data: 2011-09-30 16:34:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Facet z przodu wykonał mega głupi manewr, ale ta sytuacja była do
    > uniknięcia. Tylko nie w ten sposób. Nie prawym pasem.

    Dokładnie to samo przecież pisałem.
    Ja bym zaczął od hampli i przyjrzeniu się o co tamtemu biega.

  • 210. Data: 2011-09-30 16:42:14
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > wina bez dyskusji. Policja film zobaczyła to im kopary opadły.
    > Lekki szok pomału przechodzi.

    Też by kopara opadła jak bym zobaczył jak dajesz po garach przed pasami, a
    potem kozaczysz.

    MS