    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z cyklu czyja wina
    Date: Fri, 30 Sep 2011 16:32:55 +0200

    W dniu 2011-09-30 16:19, Cavallino pisze:

    > Przecież mówił, że byl przekonany, że gość pojedzie w lewo.
    > W takiej sytuacji - czemu miał by się nie zmieścić?

    Wiem że kamera przekłamuje co do odległości, ale jak się dobrze
    przyjrzysz to zauważysz że ten z przodu jednak miga, a mimo to megrism
    nie zwalnia (2 sek). Myślę, że wstępnie zakładał że ominie zawalidrogę
    (widać że facet z przodu dopiero zaczyna jazdę, zresztą jak idiota
    włącza się do ruchu wjeżdżając na środkowy pas zamiast normalnie na
    prawy).

    Ba - jak już widzi że facet zjeżdża na prawo zamiast instynktownie
    uciekać na lewy pas - megrism wali na prawy. Dlaczego? bo "może się
    zmieści"? IMHO to głupi odruch wyprzedzania prawym pasem co doprowadziło
    do wypadku. Zresztą widząc pierwszy manewr tego ciapciaka megrism
    powinien jednak włączyć ostrożność zamiast wierzyć w swoje kuce pod maską.

    Facet z przodu wykonał mega głupi manewr, ale ta sytuacja była do
    uniknięcia. Tylko nie w ten sposób. Nie prawym pasem.
    --
    MZ