  • 1. Data: 2011-09-29 14:36:56
    Temat: Konczace sie OC a zakup takiego auta...
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Szukam sobie auta i znalazlem takowe ostatnio. Ale sa i watpliwosci.

    zalozmy, ze:
    -kupie go w przyszlym tygodniu
    -waznosc policy OC obecnego wlasciciela uplywa za 2 tygodnie

    Z tego co pamietam mam miesiac na smiganie na polisie OC osoby od ktorej
    nabylem auto?

    Pytania:
    -czy powinienem ubezpieczyc jeszcze nie przerejestrowane auto ale juz
    bedace moja wlasnoscia?
    -nie przejmowac sie i jezdzic az przerejestruje i dopiero poczynic kroki
    z ubezpieczalnia
    -wyslac wypowiedzenie umowy OC bo z automatu zostanie ona przedluzona (a
    ja np niechialbym placic stawki obecnego ubezpieczyciela)

    Ubezpieczalnia to PTU.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 2. Data: 2011-09-29 14:44:34
    Temat: Re: Konczace sie OC a zakup takiego auta...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 14:36:56 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

> [...]
    >nabylem auto?
    >
    >Pytania:
    >-czy powinienem ubezpieczyc jeszcze nie przerejestrowane auto ale juz

    tak

    >-nie przejmowac sie i jezdzic az przerejestruje i dopiero poczynic kroki
    >z ubezpieczalnia

    nie.

  • 3. Data: 2011-09-29 16:15:46
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > -wyslac wypowiedzenie umowy OC bo z automatu zostanie ona przedluzona (a
    > ja np niechialbym placic stawki obecnego ubezpieczyciela)

    Mialem taki przypadek rowno rok temu. Trzeba jasno i wyraznie znaznaczyc, ze
    chce sie wypowiedziec umowe z koncem waznosci ubezpieczenia. Mnie i tym
    jakis niecpecjalnie rozgarniety agent nie poinformowal i przez niecaly
    miesiac placilem 2 ubezpieczenia - nowe ktore juz oplacilem i stare, ktore
    mi przedluzyli do 30 dni od daty kupna samochodu.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2011-09-29 16:41:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w
> [...]
    >nabylem auto?
    >
    >Pytania:
    >-czy powinienem ubezpieczyc jeszcze nie przerejestrowane auto ale juz

    no i tu jest maly problem - ubezpieczenie i tak mu sie przedluza o
    tych 30 dni od zakupu.
    Za ktore bedzie musial zaplacic. Wiec po co sie spieszyc ?

    Najlepiej jakby sprzedawca wypowiedzial jeszcze przed sprzedaza :-)

    >nie.

    Albo i tak. Nie bedzie musial polisy zmieniac bo od razu na nowe
    numery bedzie, może termin bedzie lepiej pasowal - srodek pazdziernika
    lepszy niz np 1 listopada :-)

    Wazne by nie bylo ani jednego dnia bez OC.

    >tak

    Wypowiedziec niewatpliwie trzeba, bo sie przedluzy.

    J.