  • 391. Data: 2011-10-02 13:36:23
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2011 21:52, Pa_blo pisze:

    > Alez on sie zachowywal dokladnie tak jak motocyklista...

    Śmiem twierdzić, że motocyklista byłby nieco bardziej paranoicznie
    nastawiony do łosia robiącego dziwne kombinacje na środku jezdni...

    No, chyba że to jakiś młodziak z jakąś Nindżą na pierwszy motocykl po
    zdobyciu prawka i z brakiem instynku samozachowawczego.

  • 392. Data: 2011-10-02 13:46:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-02, Marek Giżyński <_...@g...pl> wrote:

    > Jeśli jesteśmy tacy czepialscy - wanna wywrotki jak najbardziej
    > zatrzymała się w miejscu momnetalnie - lepiej?

    Za to nie zrobiła tego z zaskoczenia. Try harder.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 393. Data: 2011-10-02 14:14:49
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 13:21:41 +0200, Krzysiek Kielczewski na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Nie, nie może.

    Mythbusters, sezon chyba 2008 - OIDP to odcinek z samolotem
    startującym z taśmy/przenośnika. Coś na temat spadających w miejscu
    rzeczy było.

    A co do meritum - jakie to ma za znaczenie, że ładunek będzie stricte w
    miejscu gdzie upadł, czy rozsypie się na przestrzeni kilku metrów ? Dla
    sytuacji drogowej żadne.

    "Cnota nie cieszyła się nigdy takim uznaniem jak pieniądz."

  • 394. Data: 2011-10-02 14:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 12:31:46 +0200, Marek Giżyński napisał(a):

    > Unaocznię Ci to człowieku z deficytami wyobraźni:
    > http://www.youtube.com/watch?v=UjSeZMrk_00

    To zly przyklad, bo:
    -rolki sie potoczyly dalej,
    -no wlasnie - potoczyly,

    Ale w sumie - filmujacy zdolal uniknac zderzenia i nawet na scianke boczna
    nie najechal.

    > http://www.youtube.com/watch?v=ZB991TrdRmk

    A to tez niezbyt na temat, ale ok, jedziesz sobie za ciezarowka, ona trafia
    w most i skrzynia jej staje w miejscu.
    Przyjezdza policja ... niezachowanie odstepu ? :-)

    J.

  • 395. Data: 2011-10-02 14:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 14:14:49 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):
    > A co do meritum - jakie to ma za znaczenie, że ładunek będzie stricte w
    > miejscu gdzie upadł, czy rozsypie się na przestrzeni kilku metrów ? Dla
    > sytuacji drogowej żadne.

    Te kilka metrow pozwola na zahamowanie.
    Ladunek jak pojazd przed toba - spada, trze o jezdnie, czyli tak jakby
    hamowal.

    Jesli odstep utrzymywany nie pozwala na zatrzymanie przed spadajacym
    ladunkiem, to pewnie nie pozwoli na zatrzymanie za ostro hamujacym
    samochodem.

    J.

  • 396. Data: 2011-10-02 14:48:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-30 22:52, megrims pisze:

    > wole CL500 4-matic

    Zaszalej i kup sobie Nissana GT-R. Tylko jakiś zdecydowanie
    niekapeluszniczy z wyglądu jest. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 397. Data: 2011-10-02 15:55:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK"

    > Tylko w obliczeniach jeszcze uwzględnij nieliniowość obiektywu
    > rejestratora - skoro ma taki szeroki kąt i zniekształca znacznie
    > (czyli też zniekształca pomiar odległości na obrazie, a jak
    > odległości - to i prędkości), to zależnie od pozycji na obrazie -
    > wrażenie prędkości będzie zupełnie inne.

    He? Szybkość nagrywania jest znana (ilośc klatek/s) wystarczy fizycznie
    zmierzyć odległość punkt-punkt i masz bardzo dokładny wynik bez względu
    na rodzaj obiektywu.

  • 398. Data: 2011-10-02 16:00:06
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > I dlatego właśnie nie jest już potrzebne C63AMG. Wystarczy C200 CDI,
    > A4 2.0 TDI, 320d.

    Wszystki które wymieniłeś pozwalają osiągnąc ponad 100km/h, co przy
    umiejętnościach kierowania tylko na wprost jest już prędkością
    krytyczną.

  • 399. Data: 2011-10-02 16:04:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Użytkownik "BartekK"

    > He? Szybkość nagrywania jest znana (ilośc klatek/s) wystarczy fizycznie
    > zmierzyć odległość punkt-punkt i masz bardzo dokładny wynik bez względu
    > na rodzaj obiektywu.
    Pod warunkiem że mierzysz czas pomiędzy pojawieniem się elementu
    charakterystycznego A oraz elementu B, oba w tym samym punkcie obrazu.
    Lub obraz masz "płaski" bez zniekształceń, na którym możesz odległość
    szacować liniowo.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 400. Data: 2011-10-02 18:00:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Zaszalej i kup sobie Nissana GT-R. Tylko jakiś zdecydowanie
    > niekapeluszniczy z wyglądu jest. ;)

    Batmobil :D

    Jechałem. Pierdolnięcie ma okrutne.