  • 211. Data: 2011-09-30 17:18:26
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-30 16:32, Rychu pisze:
    > W dniu 2011-09-30 16:17, Rychu pisze:
    >> W dniu 2011-09-29 19:53, megrims pisze:
    >>> No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >>> Szkoda całkowita
    >
    >> Oczywista, że jego.

    PS5. Czytam sobie dalej kilka interesujących wywodów i dochodzę
    do wniosku, że jednak wina była megrimsa, bo nie został tego dnia
    w domu. Co z tego, że tamten gość też nie został. Nie ma mowy
    o współwinie, tylko o ewidentnej winie megrimsa. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 212. Data: 2011-09-30 17:33:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Rychu wrote:

> [...]
    > w domu. Co z tego, że tamten gość też nie został. Nie ma mowy
    > o współwinie, tylko o ewidentnej winie megrimsa. :)

    NO WLASNIE! Urodziny mial, to powinien w domu przy torcie, a nie w
    Lodzi!!!!1111jeden.

    Inna sprawa, ze faktycznie przyszarżował i zafiksowal sie na
    wyprzedzanie z prawej - a po takim zafiksowaniu czasem nie wystarcza
    czasu na zmiane decyzji.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 213. Data: 2011-09-30 17:43:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello R2r,

    Friday, September 30, 2011, 4:21:55 PM, you wrote:

    > O! Właściciel usunął film... Ciekawe dlaczego? :>

    Jakby film potraktować jako dowód, to na utratę prawa jazdy by się na
    nim nazbierało...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 214. Data: 2011-09-30 18:12:45
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-09-30 09:10, Massai pisze:
    > A dokładniej - popłynął bo zapłacił jakieś 80-85% wartości
    > samochodu za użytkowanie go przez 2 lata. Drogo jak cholera...

    Leasingodawca weźmie z odszkodowania pozostałe 10 rat + wykup, a resztę
    odda megrimsowi.

    BTW (to nie do Massai, nie chcę tworzyć nowego posta po prostu)
    Po przeczytaniu wątku i wypowiedzi kilku sfrustrowanych nieudaczników -
    zazdrość to straszna rzecz. Weźcie się do roboty, zamiast wzniecać
    powietrze to też kupicie sobie AMG i inne zabawki...

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 215. Data: 2011-09-30 18:20:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-09-2011 18:12, czak norris pisze:
    > zazdrość to straszna rzecz. Weźcie się do roboty, zamiast wzniecać
    > powietrze to też kupicie sobie AMG i inne zabawki...

    O to chodzi - wszyscy zazdroszczą mu jaj i motocykl.. tzn. samochodu!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 216. Data: 2011-09-30 18:24:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ATSD jaka to miała by być ta prawidłowa reakcja?
    > Krzyż w miejscu zdarzenia, modlitwa, czuwanie, wpisywanie "mniast" czy co?

    modlitwa Polaka w tym miejscy to "a dobrze mu tak, za dużo kasy miał...
    niech maluchem jeździ, jak ja"

    ps. cała sprawa jest o kant tyłka rozbić. Koleś od AMG zapierdalał, jak
    każdy mistrz prostej, jak zobaczył przeszkode nie zrobił nic, prócz (być
    moze) wcisnięcia hamulca.
    Taki samochód ma raczej spore możlwości manewrowe i mógłby choć próbować
    ominąć samochód z lewej (czy by sie to udało, czy nie to już inna sprawa).
    Do tego pokazuje na grupie w internecie filmik, który może go obciążyć winą
    i chwali sie, ze rozwalił AMG. Do tego wszystkiego dodaje, ze nie
    zapierdalał i z tego co zrozumialem to on w ogole w mieście nie zapiedala
    (nie licząc tylko tych momentów uwiecznionych na YT (vide - niestachowska).
    Krótko mówiąc - załamka

    Ktoś jeszcze ma wątpliwości po co rejestratory w samochodach?
    Żeby kablować na innych? Żeby pilnować porządku na drogach i podsyłać pliki
    na komende?

    Ciekawe ilu przesłało pliki z chęcią samoukarania... bo w tym wypadku ten
    filmik powinien dostać sie w ręce właściciela drugiego mercedesa.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 217. Data: 2011-09-30 18:26:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj89snh.nkm.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Tak z ciekawości zapytam: A co widzisz złego w podesłaniu tego filmiku do
    > ubezpieczyciela?

    z jednej strony - byłoby to uczciwe - w końcu sam własciciel filmiku go
    udostępnił. Z drugiej strony nie widze najmniejszej potrzeby wtrącania sie w
    czyjeś sprawy.
    Niestety w PL często ludzie wpierdalają sie wlasnie w nieswoje sprawy ... i
    często w momencie kiedy nie ma ku temu najmniejszych powodów (a jak jest w
    tym przypadku, niech każdy oceni wg wlasnego sumienia)

  • 218. Data: 2011-09-30 18:29:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:j6403k$era$1@news.onet.pl...
    > Akurat nie w tym przypadku, jechał całkowicie do przyjęcia, dość wolno.
    > Tu po prostu popełnił błąd w stosowaniu zasady ograniczonego zaufania i
    > wybrał wyprzedzenie nie z tej strony.

    dość wolno?
    Ja naprawde nie chce spotkać Cie na mojej drodze.
    Nie dosć, ze wmawiałeś mi kiedyś, ze wyprzedzanie samochodu w momencie,
    kiedy z naprzeciwka jedzie inny samochód jest OK i nie jest to wyprzedzanie
    na trzeciego, to jeszcze teraz widze, ze masz dość specyficzne zdanie
    dotyczące pojęcia poruszania sie 'dość wolno'...

    > IMO powinien deczko zwolnić i zobaczyć co ten pajac zamierza.

    wystarczyłoby NIE PRZYSPIESZAĆ.

  • 219. Data: 2011-09-30 18:31:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.09.2011 00:46, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, na pewno o to chodzi.
    > Tak mógłby napisać tylko ktoś, kto w życiu nie czytał żadnego mojego
    > postu, więc nie wie jakie mam poglądy.
    To nie tak. Policja orzekła winę - koniec sprawy pomiędzy dwoma
    kierowcami. Kto jest na miejscu, może zmierzyć odległość pomiędzy dwoma
    latarniami widocznymi na filmiku - sprawdzimy prędkość. Fajnie by było
    jak by nam kolega powiedział w którym momencie nacisnął na hamulec -
    będziemy wiedzieli jaka jest droga hamowania i skuteczność hamulców.
    Po co? Mniej więcej z tego powodu z którego kolega pokazał filmik. Żeby
    wiedzieć jak było na prawdę. Po co dyskutować o tym czy Cavalino musi
    bronić kolegi po fachu, czy kamera powoduje "optyczne przyśpieszenie"...
    Piaskownica czy jak? Konkrety! odlegołośc między latarniami ulicznymi,
    czas przejazdu między nimi, sekunda w której rozpoczęło sie hamowanie -
    i sumienie czyste do końca życia. W przeciwnym razie będą domniemania i
    pyskówki

    ToMasz

  • 220. Data: 2011-09-30 18:33:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > O to chodzi - wszyscy zazdroszczą mu jaj i motocykl.. tzn. samochodu!

    Ja mu zazdroszczę odwagi, ja bym się bał zapierdolić w nieruchomą
    przeszkodę przy tej prędkości, jestem pewnien, że bym speniał, wcisnął
    hamulec o postawieniu auta bokiem nie wspomnę. Na spokojnie to sobie
    jeszcze raz przeanalizowałem i myślę, że jeśli megrim NIC by nie zrobił,
    tylko jechał dalej środkowym pasem to prawdopodobnie i tak by przywalił
    ale w bagaznik auta a nie w drzwi pasażera - i nie mówcie mi kurwa, że
    matka siedzi z tyłu.