  • 11. Data: 2011-05-24 23:35:47
    Temat: Re: z Warszawy do Włoch
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Inni tutaj wolą z Cieszyna przez Słowację i na południe od Wiednia
    >wpadać na autostradę do Graz. Gdybyś jechał o porze takiej, że w
    >Wiedeń uderzysz np w piątek późnym popołudniem to najlepiej wybrać
    >trasę słowacką.

    Zawsze lepiej.
    Przynajmniej sobie plomb nie powyjmujesz z zębów na czeskiej płytostradzie
    sprzed kilkudziesięciu lat.
    No i winietka tańsza.

  • 12. Data: 2011-05-25 06:10:20
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On May 24, 11:35 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Zawsze lepiej.

    A to ?:
    "Nie wiem jak w wariancie słowackim wypada odcinek Cieszyn-Żylina i
    Parndorf-Eisenstadt (na południe od Wiednia zanim dobije się do
    autostrady)? Czy tam już jest jakaś droga szybkeigo ruchu bo kiedyś
    tylko dawało się dojechać do autostrady Wiedeń-Budapeszt a dalej
    jechało się bocznymi drogami?"

  • 13. Data: 2011-05-25 09:15:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Zawsze lepiej.

    A to ?:
    >"Nie wiem jak w wariancie słowackim wypada odcinek Cieszyn-Żylina

    Mniej więcej tak jak Breclav-Austria.
    Albo i lepiej.

> [...]
    >autostrady)? Czy tam już jest jakaś droga szybkeigo ruchu bo kiedyś
    >tylko dawało się dojechać do autostrady Wiedeń-Budapeszt a dalej

    A tego to nie wiem, ostatnio jechałem przez Mikulov i Brno.
    I nigdy więcej.

  • 14. Data: 2011-05-25 12:02:20
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Adrian <n...@l...spamu.pl> napisał(a):

    > Witam Państwa,
    >
    > Chciał bym prosić o radę jak najlepiej/najszybciej przejadać z Warszawy do
    > Włoch okolice Pisa (ta od krzywej wieży).
    >
    > Zależy mi przede wszystkim na czasie więc głównie chciał bym jechać
    > autostradami.
    >
    > Druga sprawa to prosił bym o informację z jakimi dodatkowymi opłatami muszę
    > się liczyć. Rozumiem, że za płatne autostrady(płatne na bramkach) ale to
    > wiadomo. Ale słyszałem, że trzeba kupować także winienity. i to już dla mnie
    > ciemna magia.. ? Co to jest, gdzie jest potrzebne, gdzie się kupuje?

    Dokladajac sie niejako do pytania.
    Jak bardzo te trasy sie zmieniaja jadac z polnocy Polski, z Bydgoszczy?
    Typowo wszelkie trasy na zachod jade przez Szczecin (dobra droga z Bydg, potem
    autobahn), wydaje sie ze rowniez tutaj nie oplaca sie jechac do Wloch przez
    cala Polske i potem Czechy.
    Nie mniej rowniez przez Niemcy jest kilka mozliwosci. Sa jakies mniej/bardziej
    polecane? Tak na oko Monachium i Garmish-P, ale moze sa jakies efektywniejsze
    trasy? Ewentualne sugestie noclegowe po drodze, niekonieczne w polowie trasy
    (Wenecja? czy za daleko?)
    Trasa docelowo ponizej Rzymu, w teorii do obskoczenia w jeden dzien, ale nie
    mam obostrzen.

    pozdr
    BrunoJ, Bydg
    Citroeny stare i nowe

  • 15. Data: 2011-05-25 12:07:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > trasy
    > (Wenecja? czy za daleko?)
    > Trasa docelowo ponizej Rzymu, w teorii do obskoczenia w jeden dzien, ale

    To zdecydowanie przez Niemcy, przez GaPa.
    Tak jeżdżę z Poznania w tamtym kierunku.