  • 31. Data: 2014-05-29 18:48:21
    Temat: Re: wymiana ślizgaczy w myszy
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    W sumie ciekawe, jak kleić teflon?

    -----
    > Ja myślałem o kupnie płyty teflonowej, grubości 1mm albo 2mm, tanie toto jest,
    można by z tego wykroić ślizgacze na kilkanaście

  • 32. Data: 2014-05-29 21:29:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:48:21 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > W sumie ciekawe, jak kleić teflon?

    Do myszki to jest klejone jakimś lepikiem, który
    nie zasycha, czymś w rodzaju tego czym kleją
    różne badziewia reklamowe w gazetach, taki kleisty
    glut. Ale myślę, że jakby to posmarował butaprenem
    to też by chwyciło :>

    L.

  • 33. Data: 2014-05-29 22:28:46
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk"

    > Dobrze, że mój IceMat o tym nie wie. I gryzoń też o tym nie wie i na
    > podkładce się doskonale czuje.

    Wiem, wiem, to tak jak mój sąsiad, który ze swojego fiata (któremu już leci
    chyba 2 krzyżyk) nie zdjął plastikowych pokrowców, które były fabrycznie
    zamontowane, bo on kocha czystość i komfort.
    I on i i te jego fotele też czują się doskonale, heh.

    > A jak często przecierasz?

    Paczka W5 leży w zasięgu ręki. Wg specyfikacji zawiera 80 mokrych
    chusteczek. W lidlu bywam średnio raz w miesiącu.
    Uff, bez kalkulatora się nie obejdzie;)

    > A 30×25 cm już jest OK, czy nie? :D

    Nie.
    Zmierzyłem wyślizganą powierzchnię biurka i wynosi ona w moim przypadku 60
    (poziom) na 45 (pion) cm
    Ale ja używam od "zawsze" przewodowych myszy, których ogonki są sporym
    ogranicznikiem.

    A jeśli chodzi o temat główny (czyli ślizgacze), to faktycznie raz
    wymieniałem je w kilkuletniej g5 , ale nie dlatego, żeby się wyślizgały,
    tylko naprawiałem coś w środku (rolkę?).

    Pozdr.

    --
    LPPL

  • 34. Data: 2014-05-30 02:05:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-29 10:27, Lisciasty pisze:

    > Jak się interesowałem tymi ślizgaczami, to komplet do myszy
    > kosztował 30-40 zeta, a nie wiadomo jak długo posłuży.
    > Taka mata za 20 zeta może być rozwiązaniem na lata, zwłaszcza
    > jak ktoś ma myszkę z bajerami za parę stówek i szkoda
    > jej wymieniać.

    Na szczęście mojej myszcze nie potrzebna żadna mata. Jeżdzi sobie po
    blacie matowego biurka. Na dodatek ma zasięg nawet z drugiego końca pokoju.

    --
    animka

  • 35. Data: 2014-05-30 06:42:06
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mam podejrzenia, że to 'teflon' tylko z nazwy.
    A naprawdę być może jakis nylon (poliamid).
    Ciekawe, dlaczego myszy nie mają kółek (mój patent ;-)))

    -----

  • 36. Data: 2014-05-30 10:35:54
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-05-2014 06:42, 666 pisze:
    > Ciekawe, dlaczego myszy nie mają kółek (mój patent ;-)))

    Nie, nieciekawe, a oczywiste. Dowalisz kółka obrotowe jak w fotelach?
    Jak dasz jakiekolwiek małe, to raz, że na śliskich powierzchniach i tak
    by się nie obracały, a nawet gdyby, to szybko by łapały brud i się
    blokowały. Jeśli miałeś kiedyś myszkę kulkową, to powinieneś czuć problem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 37. Data: 2014-05-30 10:52:17
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    ZakonSpirowany nabazgrał(a):

    > blokowały. Jeśli miałeś kiedyś myszkę kulkową, to powinieneś czuć problem.

    Widać że młodzież siedzi teraz na necie .. ech te stare czasy .. gdzie na
    wyposażeniu stanowiska pracy spirytus + patyczki do uszu :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2014-05-30 15:14:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 02:05:13 +0200, animka napisał(a):

    > Na szczęście mojej myszcze nie potrzebna żadna mata.

    Uuuuhhh, Ty to masz myszke nad myszkami! Malzonek pewnie zadowolony :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 39. Data: 2014-05-30 22:00:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-30 15:14, R.e.m.e.K pisze:

    > Uuuuhhh, Ty to masz myszke nad myszkami! Malzonek pewnie zadowolony :-P

    Errata: nie myszcze, tylko myszce. Błąd klawiaturowy. :P

    --
    animka

  • 40. Data: 2014-05-31 22:00:37
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR"

    > Szmaty blee, plastiki lepią się. Płyta meblowa jest najlepsiejsza.

    No, nareszcie ktoś mówi z sensem;)

    > Logitech M210. Nie widziałem lepszej myszki. Chyba że M210 XXL :)

    Nie widziałeś? Na oczy ci się rzuciło, czyco? Naj jest g5/500. Już trzecią
    mysz z tej familii katuję (ale ona nie jest, dzięki najwyższemu,
    bezprzewodowa;).

    --
    LPPL