  • 21. Data: 2014-05-28 17:23:39
    Temat: Re: wymiana ślizgaczy w myszy
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 May 2014 21:30:45 +0200, LPPL napisał(a):

    > Użytkownik "ZakonSpirowany"

    > Podkładka to relikt zamierzchłej przeszłości.

    Dobrze, że mój IceMat o tym nie wie. I gryzoń też o tym nie wie i na
    podkładce się doskonale czuje.

    > Dobra mysz laserowa działa na każdej powierzchni, dobra mysz ma dobre
    > silikonowe ślizgacze. Bardziej opłaca się wymienić co parę lat blat
    > biurka niż te materiałowe szmaty, które jednocześnie są największym
    > siedliskiem wszelkiej możliwej zarazy. Jak często ( i czy w ogóle)
    > użytkownicy podkładek je piorą? Częściej niż przecieram na mokro blat
    > mojego biurka? Wątpię.

    A jak często przecierasz?

    > O komforcie nie wspomnę, bo po jaką kupować mysz bezprzewodową ograniczoną
    > wymiarami podkładki czyli 25 cm na 20?
    > Absurd!

    A 30×25 cm już jest OK, czy nie? :D

    [ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like ]
    [ they make you sign it or anything. ]
    [ ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]

  • 22. Data: 2014-05-28 17:29:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Przemysław Ryk pisze:

    > Dobrze, że mój IceMat o tym nie wie. I gryzoń też o tym nie wie i na
    > podkładce się doskonale czuje.

    A bez podkładki jakie ma samopoczucie? Delirium?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2014-05-28 18:23:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 28 May 2014 17:29:37 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > A bez podkładki jakie ma samopoczucie? Delirium?

    Niby nie, ale jakiś taki wtedy ten MX1000 osowiały. Zżył się z tą podkładką,
    biega po niej pewnie, chętnie, gładko i z wielką ochotą. :D

    [ Nie wierzę, że żonaci mężczyźni żyją dłużej niż kobiety. Im się tylko ]
    [ czas bardziej dłuży. (Sir Peter Ustinov) ]

  • 24. Data: 2014-05-28 19:44:57
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Są myszy na WiFi, są myszy na Bluetooth, są (były?) myszy na podczerwień.
    Na pewno pojawią się myszy "pasywne", gdzie to komputer będzie obserwował ruchy
    pasywnej myszy (mój patent ;)) jakimś laserem lub
    radarem.

    -----

  • 25. Data: 2014-05-28 21:48:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    666 pisze:
    > Są myszy na WiFi, są myszy na Bluetooth, są (były?) myszy na podczerwień.
    > Na pewno pojawią się myszy "pasywne", gdzie to komputer będzie
    > obserwował ruchy pasywnej myszy (mój patent ;)) jakimś laserem lub radarem.

    Do tego wystarczy zwykła kamera, która już od dość dawna ma swoje
    miejsce przy pecetach. Siemens miał nawet wirtualną klawiaturę tzn
    wyświetlaną na blacie biurka. Myślę, że na dzień dzisiejszy nie byłoby
    problemem zrobienie wirtualnej myszy (czyli obserwacji dłoni)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2014-05-28 22:26:39
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2014 21:48:03 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
    > wyświetlaną na blacie biurka. Myślę, że na dzień dzisiejszy nie byłoby
    > problemem zrobienie wirtualnej myszy (czyli obserwacji dłoni)

    I wykrywanie mikro ruchu powodujacego przesuniecie kursora o 1 pixel? Ja
    patrzac na dlon i wykonujac takie mikro ruchy prawie nie widze przesuniec, a
    tu trzeby by jeszcze w dwoch wymiarach precyzyjnie okreslac te zmiany.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 27. Data: 2014-05-28 23:34:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > tu trzeby by jeszcze w dwoch wymiarach precyzyjnie okreslac te zmiany.

    Miałem na myśli bardziej sterowanie menu (np. typu kafelki Win8) niż
    pracę w Photoszopie :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2014-05-29 08:03:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ja myślałem o kupnie płyty teflonowej,
    grubości 1mm albo 2mm, tanie toto jest,
    można by z tego wykroić ślizgacze
    na kilkanaście myszek. Ktoś próbował
    takich zabaw może?

    L.

  • 29. Data: 2014-05-29 08:35:33
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2014 23:03:04 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Ja myślałem o kupnie płyty teflonowej,
    > grubości 1mm albo 2mm, tanie toto jest,
    > można by z tego wykroić ślizgacze
    > na kilkanaście myszek. Ktoś próbował
    > takich zabaw może?

    Zeby zaoszczedzic 5 pln? Wnosze z tego, ze Twoj czas jest bezwartosciowy :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 30. Data: 2014-05-29 10:27:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, May 29, 2014 8:35:33 AM UTC+2, R.e.m.e.K wrote:
    > Zeby zaoszczedzic 5 pln? Wnosze z tego, ze Twoj czas jest bezwartosciowy :-)

    Jak się interesowałem tymi ślizgaczami, to komplet do myszy
    kosztował 30-40 zeta, a nie wiadomo jak długo posłuży.
    Taka mata za 20 zeta może być rozwiązaniem na lata, zwłaszcza
    jak ktoś ma myszkę z bajerami za parę stówek i szkoda
    jej wymieniać.

    L.