  • 1. Data: 2014-05-27 14:07:04
    Temat: Pawilion p62110ew
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Witam uprzejmie

    Zamierzam kupić komputer stacjonarny, bez monitora, do użytku domowego:
    Internet, gry symulacyjne latania i czołgów, oglądanie YT i filmów z
    DVD, retusz zdjęć + panoramy, "poprawianie" filmów z kamery ręcznej
    (rozjaśnianie, przyciemnianie, cięcie, łączenie, dodawanie ścieżki
    dźwiękowej), elektronika - Eagle, Office.
    Mogę wydać do 2000 zł.
    W lombardzie jest używany HP Pawilion p62110ew, dane np.
    (www.sck.pl/product/HP-Pavilion-p6-2110ew-B2K07EA-Ci
    3-I3-2120-3-3GHz-4GB-1TB-DVD-RW-Win7-HP64-HD7450-1GB
    /?id=13250)
    za 999 zł, ale karta graficzna ma tylko (wg mnie) 1 GB RAMu. Na płycie
    głównej jest 4 GB RAMu. Niepokoi mnie też procesor i3 3120, czy nie
    będzie za "słaby"?
    1. Czy taki zestaw będzie spełniał moje oczekiwania?
    2. Czy cena 999 zł jest adekwatna do wartości komputera?
    3. Proszę też o inne propozycje optymalnych zestawów komputerowych w
    cenie do 2000 zł.

    Z poważaniem
    MJ