  • 1. Data: 2014-05-26 00:18:31
    Temat: Xeon W3520 vs i7
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Patrze na ceny procesorów - i7 tak koło tysiaka. dobry procek myślę -
    nie wdając się w szczegóły. ale nagle patrze jest jakiś intel Xeon
    W3520, sprzedawany jako i7. "Wałek" myślę sobie? Ale takich aukcji jest
    bardzo dużo. wpisuję w gogle Xeon W3520 vs i7-920 i wyskakuje mi że w
    jakimś tam benchmarku mają taką samą wydajność. Tendencyjny test?
    przypadek? czy warto zaoszczędzić kupę kasy i do domowego desktopa
    wsadzić xenona?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2014-05-26 01:28:09
    Temat: Re: Xeon W3520 vs i7
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 25/05/2014 23:18, ToMasz wrote:
    > Patrze na ceny procesorów - i7 tak koło tysiaka. dobry procek myślę -

    > przypadek? czy warto zaoszczędzić kupę kasy i do domowego desktopa
    > wsadzić xenona?

    Tak, to ten sam procesor. Afaik i7 nie obsluguje ECC i nie moze pracowac
    w tandemie. Zwykle duze serie Xeonow sa sprzedawane za tanio gdy duze
    firmy wymieniaja sprzet na nowszy, duzo rzadziej mozna spotkac i5 czy i7
    stad roznica w cenie.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-05-26 14:52:35
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@c...ac.uk> napisał w wiadomości

> [...]
    > tandemie. Zwykle duze serie Xeonow sa sprzedawane za tanio gdy duze firmy
    > wymieniaja sprzet na nowszy, duzo rzadziej mozna spotkac i5 czy i7 stad

    No i xeon chyba nie ma grafiki.