  • 1. Data: 2014-05-26 21:48:29
    Temat: dell d531 i pamięć
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak Panowie i Panie myślą, czy laptop DELL Lattitude D531 łyknie dwie
    pamięci DDR2 667MHz 2GB (czyli 2 x 2GB)?

  • 2. Data: 2014-05-26 21:49:39
    Temat: Re: dell d531 i pamięć
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    musiałbym aktualnie wyjąć jedną pamięć bo ma 1GB...
    czy może gra nie warta świeczki i zamiast 4GB wsadzić 3GB i tej pamięci
    domyślnej 1GB nie ruszać?

  • 3. Data: 2014-05-26 22:09:12
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a druga sprawa, jak się wymienia napęd w tym laptopie?
    co jest jeszcze napędem, a co jest już obudową?
    wyjąłem napęd, ale wygląda to tak, jakby sam napęd był włożony w jakąś
    pseudo miniaturową kieszeń i przykręcony do niej kilkoma śrubkami...
    jak to się rozbiera? mogę zrobić fotki jakby Ktoś chciał pomóc...

  • 4. Data: 2014-05-27 02:00:42
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

[...]

    Jakość marna ale mniej więcej pokazuje o co chodzi.
    Ta kieszeń to tzw. mediabay
    http://youtu.be/9CpOL8y2B9Q

    --
    empe

  • 5. Data: 2014-05-27 03:40:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 26 May 2014 22:09:12 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

> [...]
    > pseudo miniaturową kieszeń i przykręcony do niej kilkoma śrubkami...
    > jak to się rozbiera? mogę zrobić fotki jakby Ktoś chciał pomóc...

    Dysgooglia to jednak straszna choroba.
    http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-su
    pport/product/latitude-d531/manuals?c=us

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]

  • 6. Data: 2014-05-27 10:53:01
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-05-27 02:00, empe pisze:
> [...]
    > jak to się rozbiera? mogę zrobić fotki jakby Ktoś chciał pomóc...
    >
    > Jakość marna ale mniej więcej pokazuje o co chodzi.

    dzieki, słabo to jest zrobione, ale może uda mi się wymienić...

  • 7. Data: 2014-05-27 10:54:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-05-27 03:40, Przemysław Ryk pisze:

    > Dysgooglia to jednak straszna choroba.
    > http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-su
    pport/product/latitude-d531/manuals?c=us

    widziałem ten manual, pisze w nim jedynie, że można montować 512/1/2 DDR2
    nie pisze nic czy można włożyć 4GB i czy w ogóle jest sens tyle montować?

  • 8. Data: 2014-05-27 15:50:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 May 2014 10:54:02 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

    pport/product/latitude-d531/manuals?c=us

    > widziałem ten manual, pisze w nim jedynie, że można montować 512/1/2 DDR2
    > nie pisze nic czy można włożyć 4GB i czy w ogóle jest sens tyle montować?

    Masz tam link do instrukcji serwisowej sieroto, odnośnie pytania o wymianę
    napędu.

    Co do pamięci - jak masz zapis, że obsługiwane są moduły 512MB/1GB/2GB to
    obsługi modułu 4GB bym się raczej nie spodziewał. Zresztą - sprawdź jeszcze
    na stronie producenta chipsetu, jaka jest maksymalna obsługiwana ilość
    pamięci.

    Na pytanie czy jest sens montować daną ilość pamięci, to odpowiedź brzmi:
    pomidor. Jak zadasz pytanie precyzyjnie, to dostaniesz bardziej precyzyjną
    odpowiedź.

    [ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 9. Data: 2014-05-29 21:23:46
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wlutowana, czy w podstawce?
    Możesz wsadzić 2 x 2 GB DDR2 (ale pod win xp i tak będzie niewiele ponad 3 GB
    obsługiwane).
    Zaleta, że kości będa takie same.
    Nie ma żadnej "domyślnej" pamięci, co najwyżej może być wlutowana (mam tak w jednym
    Panasonicu).

    -----

  • 10. Data: 2014-05-30 02:37:22
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > Dysgooglia to jednak straszna choroba.
    > http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-su
    pport/product/latitude-d531/manuals?c=us

    >widziałem ten manual, pisze w nim ...

    Jest napisane! Pochwal się gdzie odbierałeś wykształcenie, kretynie :P