  • 11. Data: 2011-10-04 22:03:56
    Temat: Re: Parking vel ...
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Rychu w <news:4e8b6389$1@news.home.net.pl>:

    > PS. Chciałem Cię prosić o namiar na szklaną kulę do wróżenia,
    > ale się rozmyśliłem, bo ta Twoja chyba ostatnio szwankuję...

    Rozumiem, że nie wstydzisz się pokazać billingów wychodzących ze swoich
    telefonów, i zobaczymy kolejne jpegi...

    --
    Tomasz Nycz

  • 12. Data: 2011-10-04 22:13:20
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-10-04 19:54, Rychu pisze:

    > *Bielany, brak CH/kościoła/hotelu/szpitala... brak czegokolwiek
    > co wskazywałoby chociaż minimalną potrzebę zrobienia tu taxi.
    Nie bój nic, kościół dobudują....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 13. Data: 2011-10-05 09:17:05
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-04 22:03, 'Tom N' pisze:

    > Rozumiem, że nie wstydzisz się pokazać billingów wychodzących ze swoich
    > telefonów, i zobaczymy kolejne jpegi...

    Mam Ci pokazywać billing sąsiada z dołu i zdjęcie SM, która
    przyjechała i gadała z gośćmi? Potem przyjechał do nich
    ktoś z dokumentami, pooglądali i pojechali. Z resztą nawet
    gdybym to wszystko Ci pokazał, to i tak by Ci było mało,
    a karmić Cię jak tu http://tnij.org/przekonanie nie zamierzam.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 14. Data: 2011-10-05 09:18:25
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-04 21:49, P.B. pisze:
    > Jak nie masz gdzie parkować, to sprzedaj samochód i jeździj taksówkami.
    > Postój pod oknem już masz, więc będzie to całkiem wygodne.

    Tylko, że i tak muszę po nie dzwonić, bo postój postojem, a tu
    i tak żadna się nie zatrzymuje i pewnie zatrzymywać się nie będzie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 15. Data: 2011-10-05 09:22:29
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-04 19:54, Rychu pisze:
    > Ostatniego dnia ułożyli kostkę i ogrodzili wszystko taśmą do ułożenia.
    > Dzisiaj wracam z biura, taśmy już nie ma za to są piękne lśniące
    > tabliczki "taxi". Mało tego, ustawione tak, że obejmują jeszcze dwa
    > "stare" poprzeczne miejsca parkingowe.
    > http://img534.imageshack.us/img534/1719/bielanyy.jpg
    > 3. Po co postój taksówek na środku niczego*?
    > *Bielany, brak CH/kościoła/hotelu/szpitala... brak czegokolwiek
    > co wskazywałoby chociaż minimalną potrzebę zrobienia tu taxi.

    Tak, żeby trochę rozszerzyć opis miejsca...
    http://tnij.org/parbiel

    To już mogli pod Urzędem Dzielnicy zrobić... miejsca od groma,
    brak bloków mieszkaniowych, przy skrzyżowaniu, duży ruch i może
    ktoś by tą taksówką jeździł.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 16. Data: 2011-10-05 09:48:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup
    >No i nasuwa mi się kilka pytań...
    >1. Czy kogoś popieprzyło do reszty?
    >2. Czemu nie dość, że nie robią miejsc, to jeszcze je odbierają?

    A na kogo glosowales w ostatnich wyborach ?
    A poszukales wczesniej czy istnieja Partia kierowcow ?

    >4. Czy można gdzieś sprawdzić plan tego co robili? Odnoszę wrażenie,
    >że ustawienie tego znaku kończącego to jakaś pomyłka.

    Z Taxi tak juz jest, jedziesz wzdluz ulicy, najpierw koniec, a na
    koncu poczatek :-)
    Logiczne - za znakiem koniec parkuje ostatnia taksowka

    >*Bielany, brak CH/kościoła/hotelu/szpitala... brak czegokolwiek
    >co wskazywałoby chociaż minimalną potrzebę zrobienia tu taxi.

    To po co tam parking ? :-)

    Nie martw sie, wladza nie zapomni sie pochwalic troska o komunikacje
    publiczna w tym i pare miejsc taksowkowych :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-10-05 09:52:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup

    >Spróbuj sobie refresh zrobić. Obrazek ma 250kB, więc nie powinno być
    >problemu. Może Ci siadło połączenie z USA. Czasami w TP tak miałem.

    Lo jezu - gdybys go zrobil w gifie czy png, to mialby moze 25kB.

    I po cholere taki wielki - wszyscy juz maja ekrany 2048x1500, ze nie
    wystarczy polowa tej rozdzielczosci ?

    J.

  • 18. Data: 2011-10-05 10:24:38
    Temat: [wyjasnienie] Re: Parking vel ...
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-05 09:22, Rychu pisze:
> [...]

    > To już mogli pod Urzędem Dzielnicy zrobić... miejsca od groma,
    > brak bloków mieszkaniowych, przy skrzyżowaniu, duży ruch i może

    No i wszystko jasne. Wychodząc do biura trafiłem na gościa z ZDM
    i chwilę porozmawialiśmy. Otóż...

    Związek Zawodowy Taksówkarzy m.st. Warszawy od 3 lat naciskał
    na Urząd m.st. W-wy, aby ten stworzył dodatkowe miejsca postojowe
    dla taksówek. Wybory tuż tuż, więc od dwóch miesięcy te miejsca
    zaczęły powstawać. Łącznie ponad 40, z czego 20 w części lokalizacji
    wskazanych przez ZZT, a reszta wyznaczona przez ZDM. Akurat to miejsce
    wybrali sobie taksówkarze (ciekawe). Ponadto postój ten zagarnął
    te dwa stare miejsca parkingowe, ponieważ podobno jest jakieś
    rozporządzenie, które opisuje minimalną długość postoju taxi. Dodatkowo
    wg planów ZDM, te miejsca prostopadłe do ulicy wcale nie są miejscami
    parkingowymi. Tyle w temacie. Pozostaje założyć Związek Posiadaczy
    Samochodów m.st. W-wy i czekać do następnych wyborów.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 19. Data: 2011-10-05 10:29:25
    Temat: [ot] Re: Parking vel ...
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-05 09:52, J.F pisze:
    > Lo jezu - gdybys go zrobil w gifie czy png, to mialby moze 25kB.

    W jpgu też, tyle że wyeksportowałem go z Corela na jakiś ustawieniach
    domyślnych do druku. Jakby go chociażby otworzył w paincie i zapisał
    jeszcze raz to pewnie by ważył ze 50. Piętnaście lat temu bym się
    splonkował za to... a dziś, te 200 kB specjalnie nie robi różnicy.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 20. Data: 2011-10-05 10:32:03
    Temat: Re: [ot] Re: Parking vel ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rychu,

    Wednesday, October 5, 2011, 10:29:25 AM, you wrote:

> [...]
    > jeszcze raz to pewnie by ważył ze 50. Piętnaście lat temu bym się
    > splonkował za to... a dziś, te 200 kB specjalnie nie robi różnicy.

    Robi, szczególnie na tak kulejącym serwisie jak imageshack.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl