  • 21. Data: 2011-10-05 13:14:05
    Temat: Re: [ot] Re: Parking vel ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-10-05 09:52, J.F pisze:
    > Lo jezu - gdybys go zrobil w gifie czy png, to mialby moze 25kB.

    >W jpgu też, tyle że wyeksportowałem go z Corela na jakiś ustawieniach
    >domyślnych do druku.

    Taka jedna uwaga - do takich rysunkow to sie jpg w zasadzie nie
    nadaje.
    Przy wszystkich ostrych krawedziach, rogach powstaja artefakty.
    Dzieki tym 250KB to ich byc moze nie widac - ale taka graficzna
    tworczosc to lepiej w gif lub png.

    J.

  • 22. Data: 2011-10-06 20:04:48
    Temat: Re: Parking vel ...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 20:55:09 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >Może Ci siadło połączenie z USA. Czasami w TP tak miałem.

    To nie połącznie, to imageshack. Ten serwis tak ma, czasami nie da się
    wczytać nawet połowy fotki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-10-06 22:12:11
    Temat: [cd] Co za świnie... [było: Parking vel ...]
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-04 19:54, Rychu pisze:
    > 3. Po co postój taksówek na środku niczego*?

    Wczoraj się pojawił pierwszy taksówkarz. Dzisiaj wieczorem pojawił
    się drugi. Akurat wychodziłem... muza nawala, silnik odpalony,
    a taksówkarz siedzi prostopadle na fotelu pasażera. Akurat jak
    przechodziłem, to otwierał kanapkę folię wywalił przed siebie,
    na trawnik. Powiedziałem mu "przepraszam, coś panu wypadło"...
    cisza... stałem tak z 20 sekund i się patrzyłem na niego, ten
    się patrzył i nic. Podszedłem i mówię "przepraszam, nie wiem czy
    pan słyszał, coś panu wypadło". Ten na to "słyszałem... jak zjem
    to zabiorę". Wracam godzinę później... folia jak była tak jest,
    a dodatkowo pojawiła się rozsypana na strony gazeta. Drugi(!)
    dzień postoju dla taksówek i już się robi śmietnik. Do najbliższego
    kosza jest 30 metrów. Jak widać dla świni to za dużo. Chociaż pewnie
    jakby miał i 3 metry to by nie ruszył dupy. Nie pamiętam korporacji
    ale auto to granatowe mondeo mk2 w kombi WY 98..., "ryj" pamiętam.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 24. Data: 2011-10-07 08:35:54
    Temat: Re: [cd] Co za świnie... [było: Parking vel ...]
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    [ciach]
    Kiedyś miałem problem z degustatorami piwa przesiadującymi na laweczce
    niedaleko mojego domu.
    Pare dni z rzędu, przez przypadek, wieczorami tłukły mi się nieopodal
    ławeczki takie ampułki chyba z roztworem amoniaku. Do kupienia w sklepach ze
    sztucznymi kupami itp.
    Panowie zmienili miejsce swojego przesiadywania. Już od ponad roku błogi
    spokój.