  • 1. Data: 2011-10-04 17:18:11
    Temat: Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?

    Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

  • 2. Data: 2011-10-04 17:47:49
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
    >
    > Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

    Tak.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2011-10-04 17:50:36
    Od: Mario <m...@g...pl>

    wpadasz na lacznik do niej jadac z "8-ki" dalej przecinasz trase na
    walbrzych i autostrade... no i potem obwodnica do wylotu 8-ki na Wa-we...

    pzdr

  • 4. Data: 2011-10-04 17:55:18
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    gsm wrote:
    > Czy autostradowa obwodnica wroclawia otwarta jest w calosci?
    >
    > Tzn czy laczy drogi 8, 5 i A4?

    Urwales sie z choinki? TAK, OD MIESIACA!

  • 5. Data: 2011-10-04 18:35:15
    Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Urwales sie z choinki? TAK, OD MIESIACA!

    tusek sie chwalil ze otwarta ale jak tusek gada ze otwarte to pytanie z
    choinki brzmi - czy w calosci

    podobnie jak oznajmil ze przejazd taze jest za free

  • 6. Data: 2011-10-04 22:51:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 18:35:15 +0200, piwnica (onet) napisał(a):
> [...]

    Z choinki to chyba za wczesnie, moze z jablonki ? :-)

    > tusek sie chwalil ze otwarta ale jak tusek gada ze otwarte to pytanie z
    > choinki brzmi - czy w calosci
    > podobnie jak oznajmil ze przejazd taze jest za free

    kolega widze zachowuje komsomolska czujnosc, to sie chwali, oczywiscie -
    jak polityk mowi ... to mowi.

    AOW jest juz otwarta w calosci. No - za rok ma byc jeszcze lepiej bo
    dojdzie gdzies do Sycowa.

    J.

  • 7. Data: 2011-10-11 16:21:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2011 22:51:20 +0200, w <3oc7nidkia45.zdifvb0vt840$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > AOW jest juz otwarta w calosci. No - za rok ma byc jeszcze lepiej bo
    > dojdzie gdzies do Sycowa.

    2x jechałem DK8 i 2x przegapiłem łącznik do A8.
    Ślepym czy on taki zamaskowany?

  • 8. Data: 2011-10-12 12:25:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Tue, 4 Oct 2011 22:51:20 +0200, w
    ><3oc7nidkia45.zdifvb0vt840$.dlg@40tude.net>,

    >2x jechałem DK8 i 2x przegapiłem łącznik do A8.
    >Ślepym czy on taki zamaskowany?

    A od ktorej strony ? Absolutnie nie zamaskowany.
    Od Warszawy to w Dlugolece zwalniasz do 69 czy ile tam masz punktow,
    zjezdzasz na prawy pas i tak jedziesz do konca - kawalek za
    miejscowoscia prawy pas skreca na swiatlach w prawo.

    Od poludnia jest podobnie prosto - jedziesz 8-ka, gdzies na wysokosci
    Magnic a przed Domaslawiem pasy same kieruja na nowa droge - trzeba
    tylko uwazac zeby nie skrecic w stara 8-ke w prawo. A dalej juz tylko
    prosto :-)

    J.