  • Date: Wed, 05 Oct 2011 10:24:38 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [wyjasnienie] Re: Parking vel ...

    W dniu 2011-10-05 09:22, Rychu pisze:
    > Tak, żeby trochę rozszerzyć opis miejsca...
    > http://tnij.org/parbiel

    > To już mogli pod Urzędem Dzielnicy zrobić... miejsca od groma,
    > brak bloków mieszkaniowych, przy skrzyżowaniu, duży ruch i może
    > ktoś by tą taksówką jeździł.

    No i wszystko jasne. Wychodząc do biura trafiłem na gościa z ZDM
    i chwilę porozmawialiśmy. Otóż...

    Związek Zawodowy Taksówkarzy m.st. Warszawy od 3 lat naciskał
    na Urząd m.st. W-wy, aby ten stworzył dodatkowe miejsca postojowe
    dla taksówek. Wybory tuż tuż, więc od dwóch miesięcy te miejsca
    zaczęły powstawać. Łącznie ponad 40, z czego 20 w części lokalizacji
    wskazanych przez ZZT, a reszta wyznaczona przez ZDM. Akurat to miejsce
    wybrali sobie taksówkarze (ciekawe). Ponadto postój ten zagarnął
    te dwa stare miejsca parkingowe, ponieważ podobno jest jakieś
    rozporządzenie, które opisuje minimalną długość postoju taxi. Dodatkowo
    wg planów ZDM, te miejsca prostopadłe do ulicy wcale nie są miejscami
    parkingowymi. Tyle w temacie. Pozostaje założyć Związek Posiadaczy
    Samochodów m.st. W-wy i czekać do następnych wyborów.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)