    From: "Mistrz" <d...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: wycieraczki cc900 91r problem
    Date: Mon, 4 Jan 2010 23:02:36 +0100

    Nagle przestały działać wycieraczki, sprawdziłem pierwszy od lewej, środkowy
    bezpiecznik i przewodzi( organoleptycznie i multimetrem).Dwa dni wcześniej
    było wszystko zamarzniete a możliwe ze mama zostawiła włączone wycieraczki i
    mogły się tak kotłować aż do rozgrzania samochodu, śmierdolilo coś w nim
    dość mocno.Dzień temu walczyłem ze stacyjką, możliwe że wtedy również coś
    mogłem popsuć.Jak się zabrać do znalezienia usterki. Mam dwie ręce,
    multimetry, śrubokręty, cynę, lutownice.Co robić?