  • 1. Data: 2010-01-04 23:02:36
    Temat: wycieraczki cc900 91r problem
    Od: "Mistrz" <d...@z...pl>

    Nagle przestały działać wycieraczki, sprawdziłem pierwszy od lewej, środkowy
    bezpiecznik i przewodzi( organoleptycznie i multimetrem).Dwa dni wcześniej
    było wszystko zamarzniete a możliwe ze mama zostawiła włączone wycieraczki i
    mogły się tak kotłować aż do rozgrzania samochodu, śmierdolilo coś w nim
    dość mocno.Dzień temu walczyłem ze stacyjką, możliwe że wtedy również coś
    mogłem popsuć.Jak się zabrać do znalezienia usterki. Mam dwie ręce,
    multimetry, śrubokręty, cynę, lutownice.Co robić?

  • 2. Data: 2010-01-04 23:19:26
    Temat: Re: wycieraczki cc900 91r problem
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Mistrz pisze:
> [...]
    > mogłem popsuć.Jak się zabrać do znalezienia usterki. Mam dwie ręce,
    > multimetry, śrubokręty, cynę, lutownice.Co robić?

    Ja bym zaczął od dostania się do mechanizmu wycieraczek
    (upierdliwe rozbieranie podszybia) i sprawdzeniu, czy
    podczas włączenia ich dochodzi napięcie na silnik. Jeżeli
    nie- problem gdzieś w instalacji, jeżeli dochodzi-
    uszkodzony/ spalony silnik od wycieraczek. :)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 3. Data: 2010-01-05 10:40:33
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Mistrz" <d...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dość mocno.Dzień temu walczyłem ze stacyjką, możliwe że wtedy również coś

    Ostrożnie. W moim sterym cc700 od wajchniętych wycieraczek spalił się silniczek,
    a potem przełącznik zespolony w kolumnie.