  • 21. Data: 2013-05-08 11:19:25
    Temat: Re: www.pcbcart.com
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > U Chińczyków często z towarem wcale nie przychodzi faktura i trzeba ją
    > wymuszać lub stosować inne metody dowodzenia powstania kosztu.
    >
    > Pozdrawiam,

    No to nie wiem z jakimi ty chinczykami handlujesz bo ja zawsze
    dostawalem to co chcialem z FV taka jak chcialem.

  • 22. Data: 2013-05-09 00:30:43
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 8 Maj, 10:35, Mario <m...@...pl> wrote:
> [...]
    rowsetariffi2_PL?expa...

    > Więc od jakiego czasu jest twoim zdaniem odprawa?

    Od zawsze.

  • 23. Data: 2013-05-09 01:15:05
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 8 Maj, 11:19, LeonKame <k...@l...com> wrote:

    > No to nie wiem z jakimi ty chinczykami handlujesz bo ja zawsze
    > dostawalem to co chcialem z FV taka jak chcialem.

    Też fandzolisz głupoty!! Jakim cudem spoza EU możesz dostać FV ?!

  • 24. Data: 2013-05-09 02:08:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-09 00:30, Stachu Chebel pisze:

    > Od zawsze.

    Przecież to napisałem, a ty odpisałeś, że BZDURA.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2013-05-09 09:16:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stachu,

    Thursday, May 9, 2013, 1:15:05 AM, you wrote:

    > Też fandzolisz głupoty!! Jakim cudem spoza EU możesz dostać FV ?!

    Tobie się wydaje, że VAT to tylko europejski wynalazek?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-04-19 15:49:59
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2013-05-08 09:22, Stachu Chebel pisze:

    > Kompletnie nie łapię o co Ci chodzi...

    Dobra, minęło prawie rok, prosimy o sprawozdanie z działania zamówionych
    obwodów. Wady, zalety, zwroty, czy coś popękało itd.