  • 1. Data: 2013-05-03 17:55:22
    Temat: Wtyk JTAG,ISP itp.
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    Dzień Dobry!
    W związku z toczącą się ostatnio debatą na temat sposobów programowania,
    znalazłem bardzo proste rozwiązanie.
    Na zdjęciach tutaj:
    http://tnij.org/jtagisp1
    http://tnij.org/jtagisp2
    http://jeelabs.org/wp-content/uploads/2011/05/dsc_25
    19.jpg
    http://jeelabs.org/wp-content/uploads/2011/05/dsc_25
    20.jpg

    Złącza wygięte mało precyzyjnie, ale idea jest wydaje się dobra.
    Ja dotychczas wlutowywłem złącze LPH10 (męskie),
    a na taśmie zaciskałem IDC10 od programatora.
    Piny były takie same w dwóch rzędach. (1+2,3+4,...,9+10)
    Według tej idei, nic nie trzeba zmieniać, tylko nie lutować LPH10.
    Oczywiście przelotki muszą być metalizowane.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-03 18:41:18
    Temat: Re: Wtyk JTAG,ISP itp.
    Od: "MiSter" <p...@o...pl>

> [...]
    20.jpg

    > Złącza wygięte mało precyzyjnie, ale idea jest wydaje się dobra.

    Takie rozwiązanie można stosować amatorsko, ale nie przy produkcji.
    Poza tym nie wygląda to zbyt fachowo.

    MiSter

  • 3. Data: 2013-05-04 09:24:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dotychczas wlutowywłem złącze LPH10 (męskie),

    Ja stosuję na płytce żeńskie SMD raster 1,27mm, wysokość 2,3mm. Dawniej 6
    pin, od kilku lat 4 pin. Wtyk odpowiednio z kołków wtykany od góry lub od
    dołu (przez płytkę).
    W momencie wejścia EMC (2004) zrezygnowałem z rozwiązania "przez płytkę" bo
    (zbyt) uparcie dążę do absolutnie ciągłej warstwy GND.
    P.G.