  • 1. Data: 2013-05-02 22:37:10
    Temat: gdzie kupić proca
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    zagadka: gdzie jeszcze można kupić AT89C8051?

  • 2. Data: 2013-05-02 22:45:45
    Temat: Re: gdzie kupić proca
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 02.05.2013 22:37, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > zagadka: gdzie jeszcze można kupić AT89C8051?

    Skoro w 2009, jak zadałeś to samo pytanie, już się "nie dało", to
    odpowiedz sobie sam.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2013-05-03 08:25:40
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Był 2 05 2013 gdy o godz. 22:37 Ministerstwo Propagandy dorwał(a) się do
    klawiatury i napisał(a):

    > zagadka: gdzie jeszcze można kupić AT89C8051?

    Jeżeli potrzebujesz 1 szt, to chyba jeszcze mam.
    Jak będę w domu to sprawdzę.

    Kabelek
    Wytnij z adresu email nospam

  • 4. Data: 2013-05-03 14:31:08
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    > Jeżeli potrzebujesz 1 szt, to chyba jeszcze mam.
    > Jak będę w domu to sprawdzę.

    chciałbym więcej, ale jakbyś sprzedał i tą jedną to byłbym zobowiązany

  • 5. Data: 2013-05-03 17:40:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-02 22:37, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > zagadka: gdzie jeszcze można kupić AT89C8051?

    A nie sprawdzałeś na stronach sklepów Farnell, TME, czy Rs-components?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2013-05-03 17:50:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > A nie sprawdzałeś na stronach sklepów Farnell, TME, czy Rs-components?

    Ten procek to jest jakieś widmo. Nie ma datasheetu, próżno go szukać w
    sklepach.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2013-05-03 18:14:25
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a przy okazji, widział Ktoś tu może generatory kwarcowe 22,1184MHz ale w
    DIPie?

  • 8. Data: 2013-05-03 20:48:26
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-03 14:31, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > chciałbym więcej, ale jakbyś sprzedał i tą jedną to byłbym zobowiązany
    Tzn ile byś chciał ich?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173