  • 11. Data: 2013-05-07 00:25:02
    Temat: Re: www.pcbcart.com
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-06 23:54, LeonKame pisze:
> [...]
    etariffi2_PL?expandelem=85340011&Year=2013&Month=05&
    Day=05&Country=&issection=n&checkfinal=y&impexp=#POS

    > Odprawa celna to myslisz ze jest darmo ?

    Ale odprawa zawsze była, więc czemu ją umieszczasz w kontekście "koszta

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2013-05-07 00:52:31
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Mozna zamowic plytki jako probki towarow zwolnione z oplat celnych.

  • 13. Data: 2013-05-08 07:36:02
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 6 Maj, 10:22, Michał Smolnik <m...@g...com> wrote:

    > A jak wygl da sprawa z fakturami?

    A jak ma wyglądać? Normalnie, wraz z towarem jest faktura.

  • 14. Data: 2013-05-08 07:38:05
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 6 Maj, 23:54, LeonKame <k...@l...com> wrote:

    setariffi2_PL?expa...

    > Odprawa celna to myslisz ze jest darmo ?

    Ok. 150PLN

  • 15. Data: 2013-05-08 07:38:59
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 7 Maj, 00:25, Mario <m...@...pl> wrote:

    wsetariffi2_PL?expa...

    > Ale odprawa zawsze była, więc czemu ją umieszczasz w kontekście "koszta
    > dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak sobie importowac towarow
    > spoza Unii"

    BZDURA!!

  • 16. Data: 2013-05-08 08:49:11
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 08.05.2013 07:36, Stachu Chebel pisze:

    > A jak ma wyglądać? Normalnie, wraz z towarem jest faktura.

    To wcale nie jest oczywiste.

    U Chińczyków często z towarem wcale nie przychodzi faktura i trzeba ją
    wymuszać lub stosować inne metody dowodzenia powstania kosztu.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 17. Data: 2013-05-08 09:09:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Tuesday, May 7, 2013, 12:25:02 AM, you wrote:

    [...]

    > Ale odprawa zawsze była, więc czemu ją umieszczasz w kontekście "koszta
    > dodatkowe bo od jakiegos czasu nie mozna ot tak sobie importowac towarow
    > spoza Unii"

    Ke?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-05-08 09:16:19
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 8 Maj, 08:49, Michał Smolnik <m...@g...com> wrote:

    > To wcale nie jest oczywiste.
    >
    > U Chi czyk w cz sto z towarem wcale nie przychodzi faktura i trzeba j
    > wymusza lub stosowa inne metody dowodzenia powstania kosztu.

    Współpracuję z Chińczykami ponad 10 lat. Import aparatury medycznej. I
    to nie z jedną firmą. z PCBCART od niedawna. Jeszcze mi się ANI RAZU
    nie zdarzyło, żeby cokolwiek było "nie hallo" z papierami od nich.
    Krótko mówiąc, nie wierzę Ci !! Chińskie towary zalewają cały Świat.
    Jakby tak lecieli w druta jak piszesz, nikt nie kupił by od nich nawet
    gwoździa/śrubki. Wypisujesz tu bzdety !!

  • 19. Data: 2013-05-08 09:22:56
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 6 Maj, 23:41, Leming Show <l...@g...com> wrote:

    > Ja prosze o sprawozdanie za rok. Jak bede pamietal to za rok sie
    > przypomne.

    Kompletnie nie łapię o co Ci chodzi...

  • 20. Data: 2013-05-08 10:35:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-08 07:38, Stachu Chebel pisze:

    > BZDURA!!

    Więc od jakiego czasu jest twoim zdaniem odprawa?

    --
    pozdrawiam
    MD