  • 1. Data: 2010-09-30 19:04:24
    Temat: wprawki 3D
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    witam,
    proszę o ocenę moich pierwszych zdjęć 3D robionych "na kiwaczka".
    na razie ćwiczę technikę kadry, które dają największe złudzenie przestrzeni
    ;-)
    można je powiększyć z poziomu galerii.
    będę wdzięczny za podpowiedzi i rady.

    pozdrawiam
    robert

    http://infobot.pl/r/1QtA
    http://infobot.pl/r/1QtB
    http://infobot.pl/r/1QtC

  • 2. Data: 2010-09-30 19:11:59
    Temat: Re: wprawki 3D
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 21:04:24 +0200, TheGuru napisał(a):

    > http://infobot.pl/r/1QtA
    > http://infobot.pl/r/1QtB
    > http://infobot.pl/r/1QtC

    Nie masz aby wersji do oglądania "na zeza"?

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky.

  • 3. Data: 2010-09-30 19:51:58
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Nie masz aby wersji do oglądania "na zeza"?

    nie widzę w 3D "na zeza"

  • 4. Data: 2010-09-30 20:02:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    >>> http://infobot.pl/r/1QtB

    > nie widzę w 3D "na zeza"

    A ja nie mam gogli do oglądania w 3D :)

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 5. Data: 2010-10-01 16:20:44
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > A ja nie mam gogli do oglądania w 3D :)

    Warto kupic!

    Kosztuja grosze a efekt jest super!

    Polon

  • 6. Data: 2010-10-01 18:00:17
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę o ocenę moich pierwszych zdjęć 3D robionych "na kiwaczka".
    > na razie ćwiczę technikę kadry, które dają największe złudzenie

    Złe pzresunięcie jest, bo mimo okularów trzeba jescze oczy
    pogimnastykowac...

    Pozdrawia mPrzemek

  • 7. Data: 2010-10-01 20:27:42
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 21:04, TheGuru pisze:

    > będę wdzięczny za podpowiedzi i rady.

    Po pierwsze, powtórzę się za Przemkiem: po jaką ch... takie rozjechane
    te obrazki? 3d to nie tylko pstryknięcie zdjęć i złożenie ich do kupy w
    PS... Naprawdę można, a nawet trzeba je zsunąć ze sobą, by pokrywały
    się, najlepiej chyba na jakimś najgłówniejszym motywie, teraz to pewnie
    i tak nie widzisz sam przestrzennie, bo na te foty trza nieźle
    zazezować, żeby cokolwiek zobaczyć. A swoją drogą, polecam poćwiczyć i
    nauczyć się zezować na stereopary. Naprawdę warto.

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 8. Data: 2010-10-01 23:20:04
    Od: Dżejm <d...@e...com>

    > proszę o ocenę moich pierwszych zdjęć 3D robionych "na kiwaczka".
    > na razie ćwiczę technikę kadry, które daj? największe złudzenie
    > przestrzeni
    [...]

    Po pierwsze złożyłeś odwrotnie kanały. Mam trzy pary różnych okularkow, w
    każdych czerwony jest z lewej i muszę je zakładać tył na przód żeby oglądać
    normalnie twoje zdjęcia.

    pozdro
    Jacek

  • 9. Data: 2010-10-03 19:05:30
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2010-10-02 01:20, Dżejm pisze:
    > Po pierwsze złożyłeś odwrotnie kanały.

    kanały są po właściwych stronach, ale za mocno rozjechane, źle nałożone
    na siebie. Za daleko.

  • 10. Data: 2010-10-04 08:08:53
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-10-03 21:05, Kamel3D pisze:

    > kanały są po właściwych stronach, ale za mocno rozjechane, źle nałożone
    > na siebie. Za daleko.

    Zrobienie zdjecia 3D nie jest proste pomimo ze wystarczy zamienic kanal
    czerwony. Musisz pamietac o parametrach przesuniecia obu zdjec wzgledem
    siebie a do tego z wyczuciem regulować przesuniecie kanalu.
    Z tego co pamietam, kiedys ktos fotografowal Palac Kultury i aby
    prawidlowo ogladac obraz koncowy przesuniecie wynosilo ponad 10m
    Nie pamietam juz, ale jest na to jakis wzor.
    Pozdrawiam NEURON