  • 1. Data: 2010-09-30 15:26:25
    Temat: Tak z ciekawości do oceny
    Od: "cdna" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    trafiłem przez przypadek na tą sesję:
    http://tiny.pl/h9m7h

    Jakby ktoś bał się kliknąć to jest to sesja z programu "Top Model" z TVN.

    Oglądam dużo zdjęć, szczególnie na plfoto i coś mi w tych nie pasuje, moim
    zdaniem w kilku przypadkach fotograf zrobił krzywdę modelce prezentując ją
    skrajnie niekorzystnie. W szczególności chodzi mi o foty:
    3/13, http://tiny.pl/h9m77
    5/13, http://tiny.pl/h9m79 - zrośnięte brwi? wtf?
    10/13, http://tiny.pl/h9m7c

    No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy
    oceniacie te zdjęcia?

    Pozdro

  • 2. Data: 2010-09-30 15:29:46
    Temat: Re: Tak z ciekawości do oceny
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > 10/13, http://tiny.pl/h9m7c
    > No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy

    Odnosze wrazenie, ze dziewczyny sa tutaj przedmiotem
    a nie podmiotem wiec nie mozna ich skrzywdzic.
    To tak jakbys skrzywdzil fotografowane krzeslo...

  • 3. Data: 2010-09-30 16:46:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    cdna napisał(a):
> [...]
    > 10/13, http://tiny.pl/h9m7c
    >
    > No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy

    A oglądałeś filmy "making of z sesji" i "sesja z wężami i pająkami"?
    :-)

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2010-09-30 16:47:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "cdna" napisał
> [...]
    > 10/13, http://tiny.pl/h9m7c
    >
    > No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy

    Nie masz skrzywionego poczucia estetyki.
    Te modelki same sobie robią krzywdę pchając się w ręce takich speców.
    Jeśli uważają, że jest odwrotnie - ich sprawa, mnie te fotografie odrzucają.
    Nie mogę się poza tym oprzeć złudzeniu, że tak uroda modelek jak i dalsza
    "obróbka" jest dziełem człowieka, który ma spore problemy z identyfikacją
    seksualną, zmaga się z jakąś dewiacją lub prześladują go demony.
    Albo to nadmiar koksu ?

    adam

  • 5. Data: 2010-09-30 17:15:46
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Jak dla mnie zdjęcia są paskudne.
    Ale po tym typie programów nie ma co za dużo oczekiwać.
    Liczy się tylko sensacja - igrzyska dla gawiedzi.

    Szymon

  • 6. Data: 2010-09-30 22:36:17
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > 10/13, http://tiny.pl/h9m7c
    >
    > No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy

    Już chciałem napisać, że fotografia mody równa się fotografia głupoty, ale to
    drugie jest, zdaje się, wyjątkowo ambitnym zadaniem:)

    marek

  • 7. Data: 2010-10-01 13:28:07
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "cdna" <c...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i82a71$ok$1@inews.gazeta.pl...
    > No ale może się nie znam lub mam skrzywione poczucie estetyki. Jak wy
    > oceniacie te zdjęcia?

    Nie to jest ładne co jest ładne, tylko to co się komu podoba.
    Ciężko jest o tym dyskutować.
    Mnie akurat fotka "na Fridę" się podoba. Modelka jest mocno
    charakterystyczna.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2010-10-01 14:14:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > problemy z identyfikacją seksualną, zmaga się z jakąś dewiacją lub
    > prześladują go demony. Albo to nadmiar koksu ?

    a widziałeś tego fotografa :)

  • 9. Data: 2010-10-04 16:58:43
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-01 16:14, Marek Dyjor pisze:

    > a widziałeś tego fotografa :)

    Zawiść ;) czy tylko niewinny prztyczek ;)?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 10. Data: 2010-10-04 18:37:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zawiść ;) czy tylko niewinny prztyczek ;)?

    Ze niby Marek tez chcialby byc parowa tylko wstydzi sie przyznac? ;)