  • 1. Data: 2010-10-20 14:32:08
    Temat: wniosek
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jaki z tego można wyciągnąć wniosek:
    jest sobie nagrywarka,
    przy nagrywaniu podczas nagrywania lead-out stuka głowicą i psuje płytkę,
    ale tylko dvd dl...
    no to wyjąłem ją, zasiliłem oddzielnie przez adapter USB->sata z
    zasilaczem... stuka identycznie...

    już o to pytałem, ale może Ktoś już zna odpowiedź...
    P.S.
    wymieniłem wszystko, włącznie z nagrywarką, bez zmian...

  • 2. Data: 2010-10-20 14:55:13
    Temat: Re: wniosek
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > przy nagrywaniu podczas nagrywania lead-out stuka głowicą i psuje płytkę,
    > ale tylko dvd dl...

    co takiego dzieje się podczas nagrywania lead-out płytek dwuwarstwowych, co
    nie dzieje się przy pozostałych rodzajach płytek?

  • 3. Data: 2010-10-20 14:57:08
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i9n058$a55$1@mx1.internetia.pl...

    > co takiego dzieje się podczas nagrywania lead-out płytek dwuwarstwowych,
    > co nie dzieje się przy pozostałych rodzajach płytek?

    Kup PLEXTORA, on nie stuka .
    Pzdr

  • 4. Data: 2010-10-20 15:09:20
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i9mupv$vld$1@mx1.internetia.pl...

    > przy nagrywaniu podczas nagrywania lead-out stuka głowicą i psuje
    płytkę,
    > ale tylko dvd dl...

    > wymieniłem wszystko, włącznie z nagrywarką, bez zmian...

    a wymieniłeś płytkę?

    e.

  • 5. Data: 2010-10-20 15:14:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a wymieniłeś płytkę?

    wymieniłem, na Verbatima, tylko niech nikt nie pisze, że Verbatim to
    szajs...

  • 6. Data: 2010-10-20 15:17:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kup PLEXTORA, on nie stuka .

    kupiłem NECa, ależ to cud nie nagrywara, LG to się nawet nie umywa...
    ale też stuka...

    jedną z tych stukających nagrywarek oddałem do serwisu, który stwierdził, że
    nic jej nie dolega, więc później sprzedałem i u klienta działa do dziś...

    myślałem, w końcu, może coś z zasilaniem z UPSa... ale podłączyłem inny
    komputer i działa bez problemów...

    co za dziwny przypadek, nie daje mi spać po nocach...

  • 7. Data: 2010-10-20 15:25:46
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i9n1fa$ins$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > komputer i działa bez problemów...
    >
    > co za dziwny przypadek, nie daje mi spać po nocach...

    Sony zainstalowało Ci wirusa, który niszczy nagrywane płytki.

    e.

  • 8. Data: 2010-10-20 16:31:51
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Nie wiem, czy to to, ale czasem w takich dziwacznych przypadkach okazywało
    mi się, że problem powodowały nowe
    (w sensie nie posiadające jakichś swoich wpisów w firmware nagrywarki)
    nośniki. I upgrade firmware czasem pomagało...

  • 9. Data: 2010-10-20 18:49:12
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 20.10.2010 16:32, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    >
    > już o to pytałem, ale może Ktoś już zna odpowiedź...
    > P.S.
    > wymieniłem wszystko, włącznie z nagrywarką, bez zmian...

    W jakim sensie "łącznie z nagrywarką" - nowa też stuka? Czy włożenie
    nowej nie sprawiło, że stara przestała stukać?

    Trochę coś innego, ale też "stukanie głowicą" - nagrywarka w laptopie
    przestała czytać niektóre płyty - męczyła, męczyła wydając stukające
    dźwięki, i nie znajdowała zawartości. Po rozkręceniu zauważyłem, że
    "stukanie" to jest ciągły ruch głowicy kawałek do środka, kawałek na
    zewnątrz - nasunął mi się wniosek, że nie może się ustawić na ścieżkę,
    bo jak uda się pokonać tarcie statyczne to z rozpędu leci za daleko,
    więc nasmarowałem prowadnice - problem zniknął. Może tu też jest coś w
    tym stylu? Nagrywarka próbuje nagrać lead-out zaraz za danymi i nie może
    trafić?

    Michoo

  • 10. Data: 2010-10-20 22:08:56
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 20/10/2010 15:32, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    >
    > już o to pytałem, ale może Ktoś już zna odpowiedź...
    > P.S.
    > wymieniłem wszystko, włącznie z nagrywarką, bez zmian...

    Zasilacz w PC wymieniles?
    Druga sprawa firmware nagrywarki (jesli nowe nosniki uzywasz) - jak ktos
    juz wczesniej napisal.

    --
    Jerry1111