  • 11. Data: 2010-10-21 17:48:07
    Temat: Re: wniosek
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Trochę coś innego, ale też "stukanie głowicą" - nagrywarka w laptopie
    > przestała czytać niektóre płyty - męczyła, męczyła wydając stukające
    > dźwięki, i nie znajdowała zawartości. Po rozkręceniu zauważyłem, że
    > "stukanie" to jest ciągły ruch głowicy kawałek do środka, kawałek na
    > zewnątrz - nasunął mi się wniosek, że nie może się ustawić na ścieżkę, bo
    > jak uda się pokonać tarcie statyczne to z rozpędu leci za daleko, więc
    > nasmarowałem prowadnice - problem zniknął. Może tu też jest coś w tym
    > stylu? Nagrywarka próbuje nagrać lead-out zaraz za danymi i nie może
> [...]

    tak to właśnie wygląda, jakby nie mogła trafić i wali głowicą o różne
    boki...

  • 12. Data: 2010-10-21 18:14:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    napęd LG stukał przy nagrywaniu płytek, wymieniłem zasilacz, płytę, procka i
    pamięci - nic
    wymieniłem na nowy model LG - nic

    no to wyjąłem napędy z kompa i dołączyłem je przez adapter USB->SATA z
    oddzielnym zasilaczem - nic

    no to podłączyłem do innego kompa przez przejściówkę USB->SATA - nic...

    cały czas szukam gdzie leży część wspólna tych wszystkich eksperymentów...

  • 13. Data: 2010-10-21 18:25:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Thursday, October 21, 2010, 8:14:32 PM, you wrote:

> [...]

    > cały czas szukam gdzie leży część wspólna tych wszystkich eksperymentów...

    Jeszcze nie znalazłeś? Nazywa się "napęd LG".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-10-21 19:05:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.10.2010 19:48, identifikator: 20040501 pisze:

    > tak to właśnie wygląda, jakby nie mogła trafić i wali głowicą o różne
    > boki...

    No to kapnij mu na prowadnice lasera kropelkę smaru i ostrożnie (żeby
    przekładni zębów nie wyrwać) poruszaj w całym zakresie.

    Michoo

  • 15. Data: 2010-10-21 19:15:54
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i9q070$4u3$1@mx1.internetia.pl...

    > cały czas szukam gdzie leży część wspólna tych wszystkich
    eksperymentów...

    zostały Ci tylko (jednak!) płytki lub ew. oprogramowanie (jeśli na drugim
    komputerze takie samo).

    e.

  • 16. Data: 2010-10-22 16:17:20
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Jeszcze nie znalazłeś? Nazywa się "napęd LG".

    Mam LG i nie narzekam. Czy to przypadkiem nie jest wina nośnika, który ma
    rzeczywistą pojemność mniejszą od zadeklarowanej? Inna sprawa, że napęd
    powinien to wykryć, ale czy LG musi przewidywać działania oszustów? Może i
    powinien, ale winnego szukał bym gdzie indziej.

    Remek