  • 21. Data: 2009-11-22 02:51:54
    Temat: Re: win 7 + nikon capture 4.2
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > No nie no, wirtualizowany system działa generalnie dość sprawnie; zadyszki
    > dostaje tylko tam, gdzie liczy się czysta moc (choćby dlatego, że hoście
    > dwurdzeniowym XP (guest) dostaje zdaje się tylko jeden rdzeń do dyspozycji,
    > przynajmniej tak to wygląda w menedżerze urządzeń), więc obrabiarkom RAWów
    > obrywa się solidnie, podczas gdy mniej wymagające zadania są wykonywane bez
    > kłopotów.

    tak. i dlatego mysle widze u mnie roznice :) mam 4 rdzenie :)

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 22. Data: 2009-11-24 13:53:48
    Od: PS <k...@w...pl>

    Sam sobie odpowiem. ;) Podczas instalacji program sie walnal, ale win
    7 to wykryl i zaproponowal instalacje w jakims innym trybie. Ta
    zakonczyla sie powodzeniem. Jednak proba uruchomienia skonczyla sie
    info o brakiem jakiejs dll'ki. Pomoglo klikniecie we wlasciwosci i
    zaznaczenie by program uruchomial sie w trybie zgnodnosci z win xp
    sp3. Od tej pory nikon capture 4.2 dziala ok. (mow win 7 to wersja
    home premium).