  • 1. Data: 2009-11-14 19:02:40
    Temat: nowy bibble...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kilka dni temu się pojawiło na dpreview...

    Bibble Labs releases Bibble 5 Preview v3

    Click for: Bibble Labs releases Bibble 5 Preview v3Bibble labs has
    released a preview version 3 of its Bibble 5 RAW workflow software. This
    latest version extends support to 50 new cameras and offers faster RAW
    file conversion, selective non-destructive editing tools and better photo
    organization options than its previous versions. It is available for
    immediate download from the Bibble Labs website. (18:30 GMT)

    Zdziwiło mnie to trochę, bo momentalnie po dpreview napisali o tym
    absolutnie wszystko, łącznie z naszymi fotopolis i optycznymi.
    Tymczasem pewnie ktoś zauważył - ale zmieniono tytuł newsa, że nie beta, a
    preview3.

    No nic, jako że bibble ostatnio serwował fajne rzeczy, ale kosmicznie
    niedorobione to postanowiłem narazie nie instalować. Już doczekam do
    wersji finalnej.
    Czy ktoś jednak z was nie wytrzymał i ma już najnowszą wersję i może
    podzielić się wrażeniami z użytkowania? No i zasadnicze pytanie - czy jest
    zestaw pluginów jak w czwórce (szczególnie andy i noise ninja?).

    d.

  • 2. Data: 2009-11-14 21:37:22
    Temat: Re: nowy bibble...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > Czy ktoś jednak z was nie wytrzymał i ma już najnowszą wersję i może
    > podzielić się wrażeniami z użytkowania? No i zasadnicze pytanie - czy
    > jest zestaw pluginów jak w czwórce (szczególnie andy i noise ninja?).

    Ja niedawno miałem jeszcze na dysku chyba tę wersję (na pewno 5) i był
    tam Noise Ninja na 100%. Nie kojarzę, co to za "andy", ale było
    jeszczcze sporo dodatkowych opcji. Niestety nie zapoznałem się dobrze z
    tym programem (dla mnie na początek jest za dużo opcji, chociaż RT nie
    sprawia mi większych problemów, a ACR w PSE7 to łatwizna i aż za mało
    opcji), więc więcej szczegółów nie podam.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2009-11-14 22:16:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości grup
    > Kilka dni temu się pojawiło na dpreview...
    >
    > Bibble Labs releases Bibble 5 Preview v3

    Chciałem 3 dni temu napisać, ale sie nie uruchamia

    Coś poprawili/ulepszyli w sprawie selektywnego zaznaczania?

    JD

  • 4. Data: 2009-11-15 00:00:13
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    On 14.11.2009 22:16 JD wrote:

> [...]

    Niestety nadal nie ma obiecanej obsługi RAFów z Fuji.

    --
    Mis'